Resirkuleringsventil, S4, AAN

Anbefalte innlegg

Har samme ventil som deg, Dahlback ventilen. Hva forskjell gjør det a? Sånn som jeg forstår det, så er det vacumet som åpner min nå.. Men om man snur den så vil det være overtrykket etter turbo'n som dytter den opp ?

Er jo samma trykk på både "vacum" slangen og på trykksiden på resirkventilen ved åpent gasspjeld. Så derfor så står stempelet i ro ved trykk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dyttet inni alle shimsene som fulgte med i pakken sammen med resirken min, men synes det alikevel pysssssjer hele tiden- Vurderer å plukke den helt av og blende hullene.

Er det Fjærstyrkeforskjell på den du og har Anders? (flere options) Jeg kjøpte ett sett fjærer med forskjellig styrke jeg, fra forge i England, til forge ventil da, bruker blå farge nå, original var grønn, og kjempeslapp :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Fjærstyrkeforskjell på den du og har Anders? (flere options) Jeg kjøpte ett sett fjærer med forskjellig styrke jeg, fra forge i England, til forge ventil da, bruker blå farge nå, original var grønn, og kjempeslapp :P

Niks, var bare med en zip-lock pose med shims...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men den orginale plastventilen, den er det ikke noe håp for? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har link til annen ventil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.