#26 Skrevet August 23, 2007 Har samme ventil som deg, Dahlback ventilen. Hva forskjell gjør det a? Sånn som jeg forstår det, så er det vacumet som åpner min nå.. Men om man snur den så vil det være overtrykket etter turbo'n som dytter den opp ? Er jo samma trykk på både "vacum" slangen og på trykksiden på resirkventilen ved åpent gasspjeld. Så derfor så står stempelet i ro ved trykk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 23, 2007 Jeg har dyttet inni alle shimsene som fulgte med i pakken sammen med resirken min, men synes det alikevel pysssssjer hele tiden- Vurderer å plukke den helt av og blende hullene. Er det Fjærstyrkeforskjell på den du og har Anders? (flere options) Jeg kjøpte ett sett fjærer med forskjellig styrke jeg, fra forge i England, til forge ventil da, bruker blå farge nå, original var grønn, og kjempeslapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 23, 2007 Er det Fjærstyrkeforskjell på den du og har Anders? (flere options) Jeg kjøpte ett sett fjærer med forskjellig styrke jeg, fra forge i England, til forge ventil da, bruker blå farge nå, original var grønn, og kjempeslapp Niks, var bare med en zip-lock pose med shims... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 28, 2007 Men den orginale plastventilen, den er det ikke noe håp for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 28, 2007 noen som har link til annen ventil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 5, 2007 Har en til salgs dersom det skulle være interesse for en slik http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=97102 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...