Defa Warmup - Haster! hvordan stille inn time?

Anbefalte innlegg

Da kom kulda også... kobla inn stikkontakt til defa varmeren min i dag.. fungerer fett, men jeg klarer ikke å stille inn tidspunkt til når bilen skal være varm. Noen som vet hvilke knapper jeg skal trykke på?

 

nå står den slik

 

I : 08.00

II: 16.00

 

Har ikke brukt defa før, så er litt ny her:p

 

En annen ting, om jeg har varm bil til klokken 8 - vil den fortsatt være varm om jeg kommer f.eks 09.30? eller skrur den av varminga straks klokka er 8?

 

Og som sagt.. hvordan endre oppvarmingstidspunkta!?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fritt etter hukommelsen.

 

Hvis du har en Defa Futura kontrollunit;

 

Trykk på * til første tid står i displayet;

 

I 08:00

 

Trykk og hold begge piltastene til displayet begynner å blinke.

Bruk piltastene til å justere til ønsker tidspunkt for henting av varm bil.

Når ønsket tidspunkt er innstilt, vent i noen sekunder til displayet ikke blinker lenger.

 

Hvis du er heldig og har tilgang til strøm på f.eks. jobben, så kan tidspunkt II settes til når du er ferdig på jobb og du kan ha varm bil når du skal hjem :)

 

Sjekk at klokka er stilt riktig.

Endring av klokka gjøres på samme måte som over.

 

Med #-tasten kan du velge om motorvarmeren skal starte automatisk med utetemperaturen som parameter, eller 1, 2 eller 3 timer før innstilt tid I og/eller II.

 

Hvis du ikke henter bilen til innstilt tid, vil systemet autmatisk forlenge oppvarmingsperioden med inntil 2 timer.

 

 

Manual for Defa Futura finnes her: Defa Futura

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.