Anbefalte innlegg

Hei! Har kjøpt ett sett med bbs rs felger nå og har tenkt til å pusse opp disse i vinter. Disse trengs å lakkere opp senter på og polere opp kanten. Senteret på disse felgene er svart så jeg er usikker på om jeg skal gå for svart senter eller sølv. svart er det jo ikke så mange av å se som jeg har sett så det hadde kansje vært artig å ha noe som skiller seg litt ut: rolleyes

hva tror folket? : klø :

har sett på foumet her om flere forskjellige anbefalinger om lakkering av senter..

men har hørt med et firma som pulverlakkerte deler og de sa det ville koste rundt 4000,- syns dette var litt dyrt, så lurte på om det er noen andre steder de pulver lakkerer felger for en billigere pris?:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med sarpsborg kar.verksted? Dem lakker, tror jeg....

Må du pulverlakkere da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med sarpsborg kar.verksted? Dem lakker, tror jeg....

Må du pulverlakkere da?

hmm nei har desverre ikke hørt om de :o anngående pulverlakk så er jeg ikke noe erfaren på dette, men har lest her på forumet at det kansje var lurt.. har folket noe meninger om dette?: klø : vil vanlig lakk fungere dårlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Lars fra Die Aller Vaerste...han har pusset opp x-antall BBS RS siste åra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Lars fra Die Aller Vaerste...han har pusset opp x-antall BBS RS siste åra.

ok :) takk for tipset: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Har kjøpt ett sett med bbs rs felger nå og har tenkt til å pusse opp disse i vinter. Disse trengs å lakkere opp senter på og polere opp kanten. Senteret på disse felgene er svart så jeg er usikker på om jeg skal gå for svart senter eller sølv. svart er det jo ikke så mange av å se som jeg har sett så det hadde kansje vært artig å ha noe som skiller seg litt ut: rolleyes

hva tror folket? : klø :

har sett på foumet her om flere forskjellige anbefalinger om lakkering av senter..

men har hørt med et firma som pulverlakkerte deler og de sa det ville koste rundt 4000,- syns dette var litt dyrt, så lurte på om det er noen andre steder de pulver lakkerer felger for en billigere pris?:o

4000 høres dyrt ut.... jeg betalte vel 1500 for glass/sandblåsing og pulverlakkering av 4 BBS felger uten ytterringer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000 høres dyrt ut.... jeg betalte vel 1500 for glass/sandblåsing og pulverlakkering av 4 BBS felger uten ytterringer

fyren jeg snakket med påsto dette : nei : hvor fikk du dine lakkert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan ble dem lakka?

Hele senteret inkl. den flata som skal ligge mot ytter/ innerringen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan ble dem lakka?

Hele senteret inkl. den flata som skal ligge mot ytter/ innerringen?

for denne prisen ble det pulverlakkert hele felgen som jeg forsto (altså hele senteret)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte med sandefjord overfalteservice nå :) de skulle ha ca 2000,- for pulverlakkering av felgene. hva syns dere om denne prisen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den prisen er vel grei. Men er det ink. glass/kalk blåsing? der er nødvedig for å pulverlakkere felgene.

Har selv lakkert felgene mine (bbs rs) med vanlig billakk, og resultatet ble bra, men kostet sikkert 2000++ bare i lakk,gunning osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den prisen er vel grei. Men er det ink. glass/kalk blåsing? der er nødvedig for å pulverlakkere felgene.

Har selv lakkert felgene mine (bbs rs) med vanlig billakk, og resultatet ble bra, men kostet sikkert 2000++ bare i lakk,gunning osv.

det skulle være ink. glassblåsing som jeg forstod :o når jeg allikevel skal demontere felgene tenkte jeg at jeg liksågodt kunne pulver lakkere de for å få en mer holdbar lakk:)

Dine BBS felger ble veldig fete Ola!!:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med farge på pulverlakkering? skal pusse opp rs4 felgene mine, men skal ha bilens farge "inne" i felgen, og grå utenpå! klarer de å matche bilens lakk helt nøyaktig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med farge på pulverlakkering? skal pusse opp rs4 felgene mine, men skal ha bilens farge "inne" i felgen, og grå utenpå! klarer de å matche bilens lakk helt nøyaktig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg var i kontakt med gikk utifra et fargekart med et par 1000 farger, men tror ikke de kunne blande coustom farger, men trenger ikke bli stor forskjell om de finner en farge som er lik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.