Anbefalte innlegg

finnes det noen motorklubb, evt verksted som det går an å få kommet seg inn hvis men har noesmåplukk å pusle med en kveld eller er man dømt til å stå i vintermørket med kaldfrosne fingre når man skal gjøre noe??:) var medlem i kom motorklubb i sandefjord, der kunne man komme å skru så mye men orket for den nette sum av 500 kr i året, og 10 kr for lån av løfterampe og sveise apparat, finnes det noe i denne duren her??

 

hilsen magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en bensinstasjon på Sluppen(der hvor lokallagstreffene holdes i tr.heim) som leier ut løftebukker..ellers er lokalene ribbet for alt som er av verktøy, så det må du holde deg med selv. Tar den nette sum av 80kr/timen for denne servicen! Eneste jeg kommer på, men det er sikkert en eller annen trønder som vet mer enn meg om dette!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg har benyttet seg av dette tilbudet flere ganger, og er du selvhjulpet med verktøy skal det visstnok være veldig kurant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, ja trur nok jeg får prøve det ;)

takk for tips :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, jeg bare lurte på en ting, vannpumpa mi gikk i går og da tenkte jeg å få bytta reg reima samtidig, hørte med møller i dag hvor mye de skulle ha for å bytte bare vannpumpa og det var jo 4400,-og jeg vet hvertfall at møller i sandefjord skulle ha rundt 9000 for bytte av reg,reim, så jeg bare lurte på om dere visste om noe bra verksted som er litt snillere på pris en møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med ES-tuning. De skal hvertfall være billigere enn møller:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Autostil på Lade ved City Lade.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du skal prise deg lykkelig og takke ja til Møller jeg, siden det ble så billig.. :P

Jeg skifta akkurat reg-rem på bilen min, bare _DELENE_ der kosta over 8.000,- inkl. vannpumpe seff.. Og jobben fikk jeg heldigvis et autorisert verksted her oppe til å ta for 5.000,- Altså 13 totalt, og Møller skulle ha over 20 om jeg handla delene og fikk jobben gjort der.. *grøsse*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du skal prise deg lykkelig og takke ja til Møller jeg, siden det ble så billig.. :P

Jeg skifta akkurat reg-rem på bilen min, bare _DELENE_ der kosta over 8.000,- inkl. vannpumpe seff.. Og jobben fikk jeg heldigvis et autorisert verksted her oppe til å ta for 5.000,- Altså 13 totalt, og Møller skulle ha over 20 om jeg handla delene og fikk jobben gjort der.. *grøsse*

 

Nå er det å skifte vannpumpe og reg.reim på to forskjellige biler også to helt forskjellige jobber da...Men å bytte vannpumpe og reg.reim samtidig skulle jo ikke koste så veldig mye forskjellig, så og si bare delene som er merpris ved reg.reimbytte. Romnes på Sluppen har bra pris på slikt (med min rabatt fikk jeg vel halv pris i forhold til Møller). Uansett, setter du inn bilen på møller så har du mobilitetsgaranti og det der i orden dersom noe skulle skje. Det er det kjipe ved å benytte "alternative" verksteder, da tar gjerne ting litt lengre tid og få gjort også...

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du skal prise deg lykkelig og takke ja til Møller jeg, siden det ble så billig.. :P

Jeg skifta akkurat reg-rem på bilen min, bare _DELENE_ der kosta over 8.000,- inkl. vannpumpe seff.. Og jobben fikk jeg heldigvis et autorisert verksted her oppe til å ta for 5.000,- Altså 13 totalt, og Møller skulle ha over 20 om jeg handla delene og fikk jobben gjort der.. *grøsse*

 

 

jeg hørte med de på møller hva de skulle ha for vannpumpa, den kom på 1000kr men reg reima vet jeg ikke hvor mye de skal ha for, men det kan jo ikke være all verden det,, ellers takker jeg for tipsa, får nok ta ei ringerunde i morgen å høre litt rundt trur jeg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9000 for bytte av regreim?! jeg betalte 1000,- MED deler på Bilhjelp Trondheim. Dette var på en Audi 80, men så vanvittig forskjellig er det da neppe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var latterlig billig i allefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hørte med de på møller hva de skulle ha for vannpumpa, den kom på 1000kr men reg reima vet jeg ikke hvor mye de skal ha for, men det kan jo ikke være all verden det,, ellers takker jeg for tipsa, får nok ta ei ringerunde i morgen å høre litt rundt trur jeg : rock :

hvert strammehjulet og løpehjul hos meg koster over 1.000 pr stk. det er 3stk av de, vannpumpa husker jeg ikke eksakt pris på, var vel litt over 3 minus at jeg fikk igjen slik byttedelting, selve reima kosta 1.500.. Var to verksted som nekta å ta på seg oppgaven, i autohidden så står det at regreim-skifte på min tar 4.2t, pluss oppstart og avslutningstid.. Det er lengre tid enn på de nye 2.5tdi v6-motorene, det..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville helt klart tatt en telefon til bilhjelp trondheim. Bra på pris & kunnskap.

Du slipper neppe unna med en hauding men.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, da har jeg vært hos møller og det viste seg at det trolig ikke var vannpumpa likevell, var nå det de sa i går, men men, får satse på at det er termostaten som de sier nå, og bytte reg reim og vannpumpa i mars, bilen skal inn der på fredag og blir ferdig i løpet av dagen ;)

må si tusen takk for mye bra respons her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.