#1 Skrevet November 1, 2006 fant ut at vinterdekkene på lekebilen var et sorgens kapittel, så må til og kjøpe noen nye vinterdekk (og felger) Noen som kan anbefale noen dekk som ser ok ut til Golf 2... Gjerne felgpakker om noen vet om noen gode tilbud fra de store kjedene.. (bor i Ålesund så noe Sharif er ikke aktuellt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2006 Konge de hjula dine da! Var ikke akkurat noe å rope hurra for mine heller så må til med nye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2006 hehe.. Ble ikkje nokka suksess det der nei... for det første så såg det ut som i kjørte på 4 step-hjul!!! For det andre så lakk det litt luft igår, trudde det gikk seg til... men NEI... idag tidlig når dama sku på jobb så var det 3 flate hjul.. så da må en til med nye... Har MYE 15" felger liggendes, så får vel bare velge meg ut et sett der og kjøpe noen nye dekk... eventuellt så "får" en jo nesten nye felger gratis når en kjøper felg/dekk pakker da... Syns no ikkje din så så ille ut... designen du tenker på eller dekka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2006 Tevo Dekk har jo kommet i Ålesund da, der er det bra priser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2006 ringte TEVO idag, men han var så sinnsykt stressa... også hadde han ingen felger inne... fikk visst inn noe på fredag, men visste ikke hva.. Men hva er riktige dimensjoner på dekk da? Har fått et tilbud på 3000,- for 4 stk 195/55-15 Pirelli Carving med pigg ferdig pålagt.. kanskej ikke så ille? I følge selger skulle visst disse dekkene være tilnærmet samme som Nokian Hakapelitta 2 (4?) og dem mener jeg skal være bra. Andre erfaringer her? Hvordan er det å få tak i noen 16" hjul til vinteren på golf 2? blir det bare tull og vas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2006 Angående Hakka 4, jeg har ikke så gode erfaringer med de. Hadde de på en Astra med en gang de var lansert, og min erfaring var at piggene knakk lett, og d var ikke noe ekstrem kjøring heller. Jeg skal ikke fraråde de deg, men mener det finnes jo mange merker. Bilbutikken, der de sleger Chrysler og Jeep. Der har de gode priser, kanskje d er verdt å sjekke der? Angående str vet jeg ikke så mye om på disse bilene der. Men felgpakker er lurt å kjøpe, man får jo faktisk felgene på kjøpet, hehe! Superdekk-kjeden da? Noen som har det i Ålesund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2006 jeg har nokian hakka RSi på Golfen. . 185/55-15 gode som gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2006 jeg har nokian hakka RSi på Golfen. . 185/55-15 gode som gull Jeg bruker også Nokian RSi i 195/65/15" og er meeeget fornøyd med de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2006 hehe..Ble ikkje nokka suksess det der nei... for det første så såg det ut som i kjørte på 4 step-hjul!!! For det andre så lakk det litt luft igår, trudde det gikk seg til... men NEI... idag tidlig når dama sku på jobb så var det 3 flate hjul.. så da må en til med nye... Har MYE 15" felger liggendes, så får vel bare velge meg ut et sett der og kjøpe noen nye dekk... eventuellt så "får" en jo nesten nye felger gratis når en kjøper felg/dekk pakker da... Syns no ikkje din så så ille ut... designen du tenker på eller dekka? Der va mye mønster men ingen grep.. har sikkert noe med 7år gammel gummi som var litt for hard.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2006 ringte TEVO idag, men han var så sinnsykt stressa... også hadde han ingen felger inne... fikk visst inn noe på fredag, men visste ikke hva.. Men hva er riktige dimensjoner på dekk da? Har fått et tilbud på 3000,- for 4 stk 195/55-15 Pirelli Carving med pigg ferdig pålagt.. kanskej ikke så ille? I følge selger skulle visst disse dekkene være tilnærmet samme som Nokian Hakapelitta 2 (4?) og dem mener jeg skal være bra. Andre erfaringer her? Hvordan er det å få tak i noen 16" hjul til vinteren på golf 2? blir det bare tull og vas? 195/55-15 er i største laget, de går nok på å kan brukes viss ikke bilen er senket, emn korrekte dim på 15" er 150/50-15. 16" vinterdekk i passende profil vet jeg ikke om du får tak i, evt 195/45-16 eller 205/40-16, men disse er vel gjerne litt breie og sikkert en ikke så fin pris heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2006 195/55-15 er i største laget, de går nok på å kan brukes viss ikke bilen er senket, emn korrekte dim på 15" er 150/50-15.16" vinterdekk i passende profil vet jeg ikke om du får tak i, evt 195/45-16 eller 205/40-16, men disse er vel gjerne litt breie og sikkert en ikke så fin pris heller. Hva er korrekt mener du ? ikke 150/50-15 ihvertfall... 185? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2006 Hva er korrekt mener du ? ikke 150/50-15 ihvertfall... 185? åy, gikk litt fort i svinga her visst, men den nermeste dimensjonen på 15" er 195/50-15, men jeg tror jeg ikke ville valgt bredere enn 185 (185/55-15) på vinterdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 2, 2006 Orginale vinterdekk til G60 var vel 185/55-15? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...