Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til noen som påtar seg billig/rimelig rustsveising på en boble. :o

Mvh.

Sindre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er greit å opplyse om kor i landet det er... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting er at hvis du får noen til å sveise rusta billig, så blir det sjeldent noe bra..

Rustsveising er en møkkajobb, og de som er flinke og gidder å gjøre en ordentlig jobb tar seg betalt for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting er at hvis du får noen til å sveise rusta billig, så blir det sjeldent noe bra..

Rustsveising er en møkkajobb, og de som er flinke og gidder å gjøre en ordentlig jobb tar seg betalt for det.

Bobla står i Oslo.

Eier betaler, men er selvsagt ute etter en som har litt for lite å gjøre på fritida...

En kompis fikk rustsveisa oppe i dalom for noen år siden. Halv pris på jobben der.

Men igjen, er det noen som kjenner noen, eller kan ta en jobb rimelig selv?

PS! Soia, hørte ikke mer fra deg denne sesongen. Du kom aldri til Hole!!!

Er fortsatt interessert å få en kikk på bilen din, den er av de mer interessante.

PS! Vurderer du salg i fremtiden så ring meg først...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. blei dårlig med turer opp dit desverre, ble noen dagsturer bare.

Men golfen har jeg ikke brukt i hele sommer, har ikke hatt skilter på den engang.

Hvis du har lyst på en ny golf cab. så bare si ifra. Jeg skal selge den, men tenkte å vente til våren, da interesse for cabriolet nå er heller dårlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. blei dårlig med turer opp dit desverre, ble noen dagsturer bare.

Men golfen har jeg ikke brukt i hele sommer, har ikke hatt skilter på den engang.

Hvis du har lyst på en ny golf cab. så bare si ifra. Jeg skal selge den, men tenkte å vente til våren, da interesse for cabriolet nå er heller dårlig..

Hvorfor har du ikke hatt skilter på den?

Noe galt?

Mvh.

Sindre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bytte simringer i laderen, for den spyr ut litt olje. Også tenkte jeg å overhale toppen og bytte rådelagere.

Grunnen til at jeg ikke har hatt skilter på den er at jeg ikke har hatt penger. Høres rart ut iogmed at det ikke er snakk om mer enn noen tusenlapper i forsikring og årsavgift, men pengene har blitt brukt på passaten istedenfor! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.