Montering av kupevarmer med bil som har motorvarmer fra Defa

Anbefalte innlegg

Kva treng eg,

har defa motorvarmer fra før.

Korleis er pluggen mot varmeelementet festa, er det berre å røske å rive?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noken som veit korleis eg får av pluggen på elementet?

Berre å røske?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre å røske?

Neeeeeeeeeeeeeeei.

Du skal ta av ved kontakt,

og så sette på grenelementet.

Måtte jo skjønnnnnnne deeeeeeee: vinke : t da!

Mvh.

Sindre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre å røske?

Den må tas av på elementet ja, bare å dra den av. så må du koble på en t- kobling slik at en kabel går tilbake til elementet og en går til kupevarmer uttaket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, ulike meininger her da.

Noken som er sikker?

På elementet eller i kontakta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, ulike meininger her da.

Noken som er sikker?

På elementet eller i kontakta?

Ledningen er jo en bit helt frem til der den sitter på elementet. den kan jo ikke deles noe annet sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oky, da var ledningsett innkjøpt, men kor drar eg inn ledningen til kupeen?

Det er ein 92 passat tdi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanligvis så er forgreningen i batteriladeren. Det som du må gjøre er å lirke den av elementet og sette på en forgrening og en skjøtekabel inn i bilen og en til elementet. Vær forsiktig så du ikke drar elementet skakt, for da vil ikke o-ringen tetter lenger. Er ikke sikker på hvordan det er å gå inn med kabelen på Passat. Kanskje du kan komme igjennom ved sikrinksboksen/hjernen. Eller så pleier det å være noen gummipropper som er til gjennomføring av kabler og slikt. Husk å montere ledingen som går inn i bilen, med fall FRA torpedoveggen og ut i motoren. Dermed vil ikke vann gå langs kabelen og inn i bilen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanligvis så er forgreningen i batteriladeren. Det som du må gjøre er å lirke den av elementet og sette på en forgrening og en skjøtekabel inn i bilen og en til elementet. Vær forsiktig så du ikke drar elementet skakt, for da vil ikke o-ringen tetter lenger. Er ikke sikker på hvordan det er å gå inn med kabelen på Passat. Kanskje du kan komme igjennom ved sikrinksboksen/hjernen. Eller så pleier det å være noen gummipropper som er til gjennomføring av kabler og slikt. Husk å montere ledingen som går inn i bilen, med fall FRA torpedoveggen og ut i motoren. Dermed vil ikke vann gå langs kabelen og inn i bilen:)

Har ikkje batterilader da men....

Men forgreininga går greit trur eg,

men den satt veldig på elementet ledningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.