#1 Skrevet November 1, 2006 Kva treng eg, har defa motorvarmer fra før. Korleis er pluggen mot varmeelementet festa, er det berre å røske å rive? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2006 Vil tro dette; http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=177 og en ellerannen vifte; http://bilradiospesialisten.no/menyendre.php?sprodkat=Kup%E9vifter&sopen=BILVARME 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2006 Du trenger Defa 460766 http://www.defa.com/nyheter_pict/31.jpg Dette settet koster ca 800 Også må du seff ha kupevarmer i tillegg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2006 Noken som veit korleis eg får av pluggen på elementet? Berre å røske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2006 Noken som veit korleis eg får av pluggen på elementet?Berre å røske? Neeeeeeeeeeeeeeei. Du skal ta av ved kontakt, og så sette på grenelementet. Måtte jo skjønnnnnnne deeeeeeee: vinke : t da! Mvh. Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2006 Noken som veit korleis eg får av pluggen på elementet?Berre å røske? Den må tas av på elementet ja, bare å dra den av. så må du koble på en t- kobling slik at en kabel går tilbake til elementet og en går til kupevarmer uttaket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2006 Nja, ulike meininger her da. Noken som er sikker? På elementet eller i kontakta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2006 Nja, ulike meininger her da.Noken som er sikker? På elementet eller i kontakta? Ledningen er jo en bit helt frem til der den sitter på elementet. den kan jo ikke deles noe annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2006 Oky, da var ledningsett innkjøpt, men kor drar eg inn ledningen til kupeen? Det er ein 92 passat tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2006 Vanligvis så er forgreningen i batteriladeren. Det som du må gjøre er å lirke den av elementet og sette på en forgrening og en skjøtekabel inn i bilen og en til elementet. Vær forsiktig så du ikke drar elementet skakt, for da vil ikke o-ringen tetter lenger. Er ikke sikker på hvordan det er å gå inn med kabelen på Passat. Kanskje du kan komme igjennom ved sikrinksboksen/hjernen. Eller så pleier det å være noen gummipropper som er til gjennomføring av kabler og slikt. Husk å montere ledingen som går inn i bilen, med fall FRA torpedoveggen og ut i motoren. Dermed vil ikke vann gå langs kabelen og inn i bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 2, 2006 Vanligvis så er forgreningen i batteriladeren. Det som du må gjøre er å lirke den av elementet og sette på en forgrening og en skjøtekabel inn i bilen og en til elementet. Vær forsiktig så du ikke drar elementet skakt, for da vil ikke o-ringen tetter lenger. Er ikke sikker på hvordan det er å gå inn med kabelen på Passat. Kanskje du kan komme igjennom ved sikrinksboksen/hjernen. Eller så pleier det å være noen gummipropper som er til gjennomføring av kabler og slikt. Husk å montere ledingen som går inn i bilen, med fall FRA torpedoveggen og ut i motoren. Dermed vil ikke vann gå langs kabelen og inn i bilen:) Har ikkje batterilader da men.... Men forgreininga går greit trur eg, men den satt veldig på elementet ledningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...