#1 Skrevet Juni 6, 2004 Hvem fra Haugesundsdistriktet skal til Våler og når har dere tenkt å reise evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2004 eg skal! reiser sikkert på fredagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2004 hadde planer om og reise på en del treff i år , men damå klarte og lura meg med til syden (reiser 19 juni)... blir vekke en stund og da blir det lite tid til bil:( håper og få meg med et treff i august.... :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2004 Eg har planar om å reisa på fredag. Harkje bestemt om eg tar meg fri fra jobb for å kjøra tidligt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2004 Skal bort... Avreisedag ukjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2004 Blir visst en liten gjeng som reiser bort dersom alle de som har snakt om det virkelig reiser: Geir - Polo G40 Trond - Vento G60 Vidar - Polo Blueboy Tore - Rocco 16V Magne - Golf GTI Yngve - A6 m/GTI på tralle som ifjor?? Trond - Campingbil Tore - Audi A4 Hermann - Audi 100 Forstår det slik at de fleste har tenkt å reise etter jobb (3-4 tida) på fredag, muligens litt tidligere.. Hadde jo vært kjekt å reist samlet evt. Er fortsatt usikkert om jeg selv kommer til å reise men Tore Kirketeig skal ihvertfall så han kan sikkert koordinere felleskjøring evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2004 Noen som har et ledig sete tilbake til Hgsd? Var meningen å sitte på med brodern, men han skal ikke tilbake igjen. Reiser såfremt jeg får fri fra jobb på fredagen...ikke bekreftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2004 Har ordnet fri imorgen, så da er det Vålerbanen next :-) Kjører forholdsvis tidlig (9-10 tiden). Skal plukke opp en kompis i Bærum på veien, og muligens en tur i Harry-land for å shoppe litt promille, røyk og grillmat. Blir det noe mini-konvoy fra Haugesund fredag ? Mobilnummeret mitt er 48 20 25 24. Hadde vært greit med et mobilnummer eller 2 hos dere, så jeg får kontakt med dere iløpet av fredagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...