#1 Skrevet November 1, 2006 Er det noen flere en meg som kunne tenkt seg og samle noen biler og kjørt ned tidlig på Lørdagen og hjem på kvelden?? For en sosial tur og mye bil morro på en dag?? Har selv kjørt slik noen ganger og det er jo selvfølgelig slitsom men det skal man da ikke tenke på når vi sikkert får en kjempe tur med sikkert mye morro og bil heeeeeeeeeele dagen?? Jeg er iallefall DOWN men kan ikke stiller med egen bil da den som dere veit er tatt opp for året! HIHIHI..... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2006 Ehm, når og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2006 Ojjjjjj glemte og legge ved linken jeg gitt:jegerdum: http://www.gatebil.no/index.php?id=626&pageid=116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2006 Haddevært fett, men har ikke bil som er i stand til å kjøre dit.... Passaten er da under full ombygging, og poloen er ikke i stand til å kjøre så langt med... Viss ikke noen har en tauebil med seg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2006 Haddevært fett, men har ikke bil som er i stand til å kjøre dit.... Passaten er da under full ombygging, og poloen er ikke i stand til å kjøre så langt med... Viss ikke noen har en tauebil med seg da... Håper du lager en prosjekt tråd om bilen din da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2006 Dette må vi se om jeg får inn i kalenderen. Vært gøy å fått målt bilen på rullende landevei en gang gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2006 Jeg sitter GJERNE på med deg Vegard! Det skyvet du har fått i bilen din nå savner jeg allerede! Ingen flere som er DOWN da? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2006 eg har kjempe lyst..meeeen, tviler på at lærlingelønna er enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2006 Hvor lang tid bruker man ned dit da på å kjøre normalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2006 Nei skal man tenke på at vi kjører på tur med flere biler tar det nok 7-8 timer. Men skal vi bare kjøre i så og si ett strekk ned tar det ikke noe mer en 6-7max. Komer jo også litt ann på hva slags vær vi kan treffe på over fjeller også seff.... men jeg er iallefall med dersom noen stiller med bil. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2006 Da er jeg med, tiden er satt av i kalenderen. Men jeg kommer til å overnatte natt til søndag. Tenkte å ta en fest på lillestrøm sammen med tomas holm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 5, 2006 Håper du lager en prosjekt tråd om bilen din da:) litt off topic Jepp..... her er linken til prosjekte mitt.... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=66143 Bak til topic, jeg må nok melde pass selv om det virker veldig artig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 12, 2006 Da er Toget booka så nå er det bare og vente i spenning her..... Blir bra dette her assa. Det er iallefall meg og Vegard som skal på messa. Jiiiihaaaaaaaaa TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 12, 2006 Tror det blir veldig bra jeg! Håper flere fra bergen finner ut at de har tid. Har i allefall plass i bilen til en person til. Kjører nedover på fredag, og tilbake på søndag, så blir hovedsakelig lørdag jeg kommer til å være på messa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 12, 2006 kjipt at det krasjer med Maiden konserten!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 13, 2006 Tror det blir veldig bra jeg! Håper flere fra bergen finner ut at de har tid. Har i allefall plass i bilen til en person til. Kjører nedover på fredag, og tilbake på søndag, så blir hovedsakelig lørdag jeg kommer til å være på messa. Uff;( har aldri fri, hver gang det skjer noe, er jeg ombord! klikker!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 13, 2006 Jeg reiste visst til finland den helgen... hmmm.... kjiipt... får ta det igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 22, 2006 Regner med meg og fruen tar turen over og, når reiser dere Thomas, og hvor krasjer dere om natten? Jeg hadde litt lyst til å være der allerede fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 22, 2006 Jeg og fruen tar natt toget ned på torsdags kvelden så blir det jo overnatting hos mutter og fattern hele helgen. Vegard skal bo hos Thomas Holm. Tenkte meg på messa på fredagen selv, da det sikkert er MYYYYYYYYYE mer folk der på Lørdagen. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...