Bergen: Gatebil Messen 2006! Fellestur ?

Anbefalte innlegg

Er det noen flere en meg som kunne tenkt seg og samle noen biler og kjørt ned tidlig på Lørdagen og hjem på kvelden?? For en sosial tur og mye bil morro på en dag?? Har selv kjørt slik noen ganger og det er jo selvfølgelig slitsom men det skal man da ikke tenke på når vi sikkert får en kjempe tur med sikkert mye morro og bil heeeeeeeeeele dagen??

 

Jeg er iallefall DOWN men kan ikke stiller med egen bil da den som dere veit er tatt opp for året! HIHIHI.....

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haddevært fett, men har ikke bil som er i stand til å kjøre dit.... :S Passaten er da under full ombygging, og poloen er ikke i stand til å kjøre så langt med... :P Viss ikke noen har en tauebil med seg da... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haddevært fett, men har ikke bil som er i stand til å kjøre dit.... :S Passaten er da under full ombygging, og poloen er ikke i stand til å kjøre så langt med... :P Viss ikke noen har en tauebil med seg da... :D

Håper du lager en prosjekt tråd om bilen din da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vi se om jeg får inn i kalenderen. Vært gøy å fått målt bilen på rullende landevei en gang gitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter GJERNE på med deg Vegard! Det skyvet du har fått i bilen din nå savner jeg allerede! Ingen flere som er DOWN da?

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har kjempe lyst..meeeen, tviler på at lærlingelønna er enig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid bruker man ned dit da på å kjøre normalt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei skal man tenke på at vi kjører på tur med flere biler tar det nok 7-8 timer. Men skal vi bare kjøre i så og si ett strekk ned tar det ikke noe mer en 6-7max. Komer jo også litt ann på hva slags vær vi kan treffe på over fjeller også seff.... men jeg er iallefall med dersom noen stiller med bil.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg med, tiden er satt av i kalenderen. Men jeg kommer til å overnatte natt til søndag. Tenkte å ta en fest på lillestrøm sammen med tomas holm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Toget booka så nå er det bare og vente i spenning her..... Blir bra dette her assa. Det er iallefall meg og Vegard som skal på messa. Jiiiihaaaaaaaaa

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir veldig bra jeg! Håper flere fra bergen finner ut at de har tid. Har i allefall plass i bilen til en person til. Kjører nedover på fredag, og tilbake på søndag, så blir hovedsakelig lørdag jeg kommer til å være på messa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipt at det krasjer med Maiden konserten!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir veldig bra jeg! Håper flere fra bergen finner ut at de har tid. Har i allefall plass i bilen til en person til. Kjører nedover på fredag, og tilbake på søndag, så blir hovedsakelig lørdag jeg kommer til å være på messa.

 

 

Uff;( har aldri fri, hver gang det skjer noe, er jeg ombord! klikker!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reiste visst til finland den helgen... hmmm.... kjiipt... får ta det igjen... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med meg og fruen tar turen over og, når reiser dere Thomas, og hvor krasjer dere om natten?

Jeg hadde litt lyst til å være der allerede fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og fruen tar natt toget ned på torsdags kvelden så blir det jo overnatting hos mutter og fattern hele helgen. Vegard skal bo hos Thomas Holm. Tenkte meg på messa på fredagen selv, da det sikkert er MYYYYYYYYYE mer folk der på Lørdagen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.