Har byttet instrumenter på min Audi 100 2,3

Anbefalte innlegg

Jeg syntes at de instrumentene som har de tre eksta meterene på høyre side er mye finere enn de som satt i min bil. Der var det bare et lite rom på siden.

Fikk ta i et instrument på et hugeri og byttet det i går, men hvordan skal jeg få oljetrykket og oljetempen til å virke? må jeg skaffe følerene i motoren og legge opp egne ledninger.

Jeg har en 1992 Audi 2,3l manuell quatro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp, jeg trenger hjelp til å få de her klokkene til å vise oljetemp. og oljetrykk... Er det ingen som kan hjelpe til her da?

Det er sikkert noen som har forsøkt dette før meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir jeg nærvøs her..... Er det ingen som kan hjelpe meg med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger som du selv har gjettet en egen giver til oljetrykket og du må legge opp en egen ledning opp til ekstrainstrumentene for å få den til å fungere. Jeg er litt usikker på om du kan koble deg inn på eksisterende oljetempmåler eller om du må sette inn en egen med tilhørende ledning. Du burde få fatt i et koblingsskjema fra en 100 uten instrumenter og en S4, så har du å sammenligne med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.