#1 Skrevet November 1, 2006 Jeg syntes at de instrumentene som har de tre eksta meterene på høyre side er mye finere enn de som satt i min bil. Der var det bare et lite rom på siden. Fikk ta i et instrument på et hugeri og byttet det i går, men hvordan skal jeg få oljetrykket og oljetempen til å virke? må jeg skaffe følerene i motoren og legge opp egne ledninger. Jeg har en 1992 Audi 2,3l manuell quatro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2006 Hjelp, jeg trenger hjelp til å få de her klokkene til å vise oljetemp. og oljetrykk... Er det ingen som kan hjelpe til her da? Det er sikkert noen som har forsøkt dette før meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2006 Nå blir jeg nærvøs her..... Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2006 Du trenger som du selv har gjettet en egen giver til oljetrykket og du må legge opp en egen ledning opp til ekstrainstrumentene for å få den til å fungere. Jeg er litt usikker på om du kan koble deg inn på eksisterende oljetempmåler eller om du må sette inn en egen med tilhørende ledning. Du burde få fatt i et koblingsskjema fra en 100 uten instrumenter og en S4, så har du å sammenligne med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...