Hva synes folket om OZ Mito 17" på (Golf) VR6?

Anbefalte innlegg

Hvordan synes dere dette ser ut? De er svinedyre, men er jo helsmidde:)

OZ MITO VR6.jpg

OZ MITO VR61.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes de felgene er ekstremt fete. dog litt liten kant. Har aldri sett slike i Norge. Men syntes de er helråååå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go for it Kristian!! Jeg vet du har fått et bra tilbud på de ;) OZ Mito er heftige felger !!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem så absolutt bra ut på golfen ja... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med skikkelig kant er det rå felger, men i så "tamm" dim (7,5x17?) som på bildet synes ihvertfall ikke jeg det er spesielt pent/rått :) Som sammenligning synes jeg f.eks. skrudde RH "Porsche cup" felger i samme dim er MYE penere og samtidig billigere (normalt sett ihvertfall) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med skikkelig kant er det rå felger, men i så "tamm" dim (7,5x17?) som på bildet synes ihvertfall ikke jeg det er spesielt pent/rått :) Som sammenligning synes jeg f.eks. skrudde RH "Porsche cup" felger i samme dim er MYE penere og samtidig billigere (normalt sett ihvertfall) ;)

Men ytteringen kan vel byttes ut, så jeg kan få 8.5x17" bak feks?

Disse er tredelte og helsmidde. Mito 1 heter de. Snakket med en tysker som eieren den lilla Golfen lenger opp på siden. Han sa bare lovord om dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ytteringen kan vel byttes ut, så jeg kan få 8.5x17" bak feks?

Disse er tredelte og helsmidde. Mito 1 heter de. Snakket med en tysker som eieren den lilla Golfen lenger opp på siden. Han sa bare lovord om dem.

Joda, klart en kan bytte ringer, men skal en først bytte ringer bør/må en bytte alle fire for at de skal være likt utseende (tenker da på at nye ringer ikke nødvendigvis er lagd av samme material og dermed har annen "glans") og dersom det er ett poeng i at felgene skal være smidde, kan en heller ikke kjøpe hvilke som helst ringer for de færreste noname ringer er vell det?? Og som mange har funnet ut, det å bytte ringer kan blir en kostbar og tidkrevende affære.

Så jeg står likefullt på mitt at en får mye penere felger for prisen og slik de er på bildet synes jeg ihvertfall ikke det er spesielt rått :)

Har foresten ikke Kjetil Ose slike på VR6en sin i 8,5x17? Har ikke sett bilder av den så vet ikke hvordan det såg ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Ose, hvem er det? hehehe....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tamme felger vil jeg si, ikke noe jeg ville hatt...

skilte seg hvertfall ikke noe særlig ut, er sikkert dyre og bra, men er det verdt det når de ser sånn ut??

Gå for 9*16 med gromkant, det er TØFT og pent!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de så litt kjedelige ut jeg.... Greie vinterfelger kanskje:rolleye:

Gå enten større eller breiere, eller begge deler og modifiser skjermene litt. Kan vel nesten fjerne 1 cm metall på innersiden av baksjkermene på 3er Golfen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes de er fete. I mine øyne er det kun 17" som gjelder på mk3. Så hva som skjer fremover får jeg se ann. Skal ha kvalitets felger.

Alle har forskjellig smak, og jeg foretrekker kvalitet og funksjonalitet fremfor look. 7.5x17" front og 8.5x17" bak i BBS CH er heller ikke å forakte.

Vi får se. Orginale BBS 15" med 215/50 gateslicks hadde også vært fett. Sparer litt cash på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for 9*16 med gromkant, det er TØFT og pent!

For det er ikke spesielt utbrukt?

Synes felgene var fine jeg. Er ikke alltid størst/breiest er tøffest. Felgene er sjeldne og kledde en 3-er bra er min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes de er fete. I mine øyne er det kun 17" som gjelder på mk3. Så hva som skjer fremover får jeg se ann. Skal ha kvalitets felger.

Alle har forskjellig smak, og jeg foretrekker kvalitet og funksjonalitet fremfor look. 7.5x17" front og 8.5x17" bak i BBS CH er heller ikke å forakte.

Vi får se. Orginale BBS 15" med 215/50 gateslicks hadde også vært fett. Sparer litt cash på det.

Heldigvis er det du som bestemmer og ikke vi :P Så hva vi mener er jo egentlig likegyldig. Men ikke helt med på det du skriver om kvalitet og funksjonalitet framfor look... hvorfor velger du isåfall så dyre felger som dette og ikke noe helt annet? Er funksjonalitet det du ønsker er 17" ikke særlig bra på Golf 3, og kvalitet? Mange har da smertelig erfart hvor dårlig kvalitet det bl.a. er på klarlakken på skrudde OZ felger og i det øyeblikket du evt kjøper "noname" ytterring er vell ikke akkruat styrken så imponerende heller :rolleye: Hva jeg mener om BBS CH har jeg skrevet nok om i andre tråder :D Så av de ville jeg godt for siste alternativ, BBS 15" med 215/50 gateslicks, eller enda bedre 8x16" BBS RS med 205/40 gateslicks :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mener Tord, er at jeg vil ha felger som ikke blir skakke første sommer. Og tror disse Mito felgene tåler å bli brukt. Oslo sentrum "der jeg for det meste kjører" er jo katastrofe for alu felger. Men jo, du har kommet med mye fine tanke vekkere. Vil ha noe spesielt.

Men 17" er fin dimensjon på VR6. Og jeg ser godt hva jeg liker eller ikke liker.

Det du skriver om at skrudde felger fort kan "flasse" er en kjip bakdel.

Gateslicks er vel ikke noe tess når det regner?

Men med oppsettet bilen får til våren, så tror jeg BBS og gateslicks kan være veien å gå. Kommer til å trenge feste. Vridde turbo cup felger er heller ikke å forakte.

Får se hva som skjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SVS: Hvem er de? Lager de basskasser til folket eller hva? hehe... Hørt og funnet i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.