Bergen: Lokallagstreff!! 7Nov! Old school night!

Anbefalte innlegg

Hei sann!!

 

Da er det treff igjen på Arenum den 7 November klokken 1900. Denne gangen SKAL vi også sette ny rekord med oppmøte på eldre VAG biler!: smil : Så sitter dere der og leser dette er det en plikt at dere stille slik at vi kan få sett noen klassikere også på plassen. :tilber:

 

 

Men husk og ta på varme klær da det jaggu har startet og bli goooo kaldt nå! Brrrrrbrrrrr......

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke denne gangen: bh :

Er ute på det blå og jobber gitt

Men håper jeg kan neste gang: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal komme med "gamla" jeg da: rock :

 

Er jo 20år om to mnd..(Bilen altså:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er glatt kommer jeg iallefall i min eldste. 97 model assa haha blir bra dette her!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal selfølgelig seile denne uken =( dritt jobb... bra jeg snart skal slutte.

 

Med litt overtalelse kommer kanskje Allis med G60 Syncroen =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen,,, bilen min står jo på bukker i garasjen. Ja, ja får ta med bilder da.

Prosjekttråd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen,,, bilen min står jo på bukker i garasjen. Ja, ja får ta med bilder da.

Prosjekttråd

 

: haha :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeje, kommer ikke hjem fra havet før på torsdag så det blir ikke mye oppmøte på meg og go'quattroen denne gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvfølgelig i havet til den 10`ende! Men hva med å ta ta et garasjetreff neste gang? Sikkert mange som ikke har mulighet til å kjøre bilene til treff. Da tenker jeg på halvferdige prosjekter, og selvfølgelig saltet som nå er kommet tilbake på veiene (det tar jo som kjent knekken på gamle klassikere).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra forslag Christer! Dette kan vi se litt på veit du. Ta også og legg inn ditt forslag også på OSS tråden som nå er opp og går.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg å komme på mitt første møte men bilen står og koser seg i garasjen halvferdig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta bussen :D og til deg Christer.. syns virkelig vi kan ta garasjetreffet hos deg og nyyyyyte synet av den nuuudelige Ur`n din.... greit nok, kommer til å bli trangt, MEN, jo flere vi er sammen :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, herlig med litt intime stunder av og til:p det har no blitt bedre plass no, etter en "liten" opprydding. ny maling på gulvet har det og blitt. har nesten fått lyst til å begynne å skru igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje jeg stiller med min gamle. Men kan ikke bli lenge da. Skal være på jobb kl 20...

Må bare se om jeg har fått ny laderegulator først...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei. Da ser det faktisk ut som jeg kan stille på treff igjen gitt. Ikke værst. Gleder meg til å hilse på igjen, jammen lenge siden.

 

Kommer med Snowjogga på (på bilen altså! :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer på mitt første treff jeg. Dukker opp rett over kl 20 jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KONGE Thomas! ! Vi skal være der vi..... Prekas

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasjetreff kan vi nok få ordne en gang ute hos Vestsio Køståms der meg, paul håkon og stig her i klubben holder hus, her kan man beskue prosjekter som ræcerbil-scirocco, en blå 90q typ85(bilsport90'en), og mulig stig har en ny polo på lur, ellers står det noen japser og italiernere der og, og ikke minst juvelen: En spygrønn LADA turbo!

 

Annet vi kan lokke med er lunken kaffe, seig chips og muligens en strålende solnedgang i skjærgården medlemmene kan benytte til fotosession;)

 

Men dette får vel vente til våren/sommer i kombinasjon med et cruise, da vestsiden av sotra er langt å reise for enkelte som bor på andre siden av byen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasjetreff kan vi nok få ordne en gang ute hos Vestsio Køståms der meg, paul håkon og stig her i klubben holder hus, her kan man beskue prosjekter som ræcerbil-scirocco, en blå 90q typ85(bilsport90'en), og mulig stig har en ny polo på lur, ellers står det noen japser og italiernere der og, og ikke minst juvelen: En spygrønn LADA turbo!

 

Annet vi kan lokke med er lunken kaffe, seig chips og muligens en strålende solnedgang i skjærgården medlemmene kan benytte til fotosession;)

 

Men dette får vel vente til våren/sommer i kombinasjon med et cruise, da vestsiden av sotra er langt å reise for enkelte som bor på andre siden av byen.

 

stemmer for dugnad i min garasje;) har møe å gjøra. ;)

er jo eit par prosjekter her på vestsio da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med gamlingen min eg og, satser eg på. Hvis ikkje det dukker opp nokke annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ta med poloen viss ikke motoren er gåen ( fikk motorstopp på onsdag, venter på svar om det blir vraking, fiksing eller noe for en som vil ha en liten dele/byggebil) Og passaten kommer jeg nok med... blir vel siste gangen med passaten på laaaang tid, for etter tirsdag blir den stååendes, ( endelig begynne å mekke ) :D

Edit: Det blir bare passaten på tirsdag.... Poloen står, der er registerreimen røket, og jeg får ikke fikset det før tirsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser iallefall ut som vi kan klare og få flere eldre VAG denne gangen!! SUPERT!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg stiller så lenge forholdene tillater det.. blir det snø må eg nok melde pass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GOD i IDE CHRISTER den eg go DEN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.