Bergen: Lokallagstreff!! 7Nov! Old school night!

Anbefalte innlegg

Jepp, jepp, kjekt med andre bil "nuts". Vi var no der og "blinket" litt vi. He he! Viss det skulle være noen andre som vil gjøre den jobben med å legge inn strobelys i lykter. Ikke spør meg. Hel**** jobb. Ikke det at det var meg som gjorde jobben men. Eieren av bilen brukte ett par timer på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare takke ALLE som stilte igår!! Dette var en av dem beste treffene vi har hatt på en stund! MASSE folk og biler. Dette håper jeg fortsetter fremover også!

 

Fikk snakket med dem fleste håper jeg og jeg følte virkelig at folk koste seg. Neste treff blir det go kart folkens! så det er bare og legge seg i hardtrening.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare takke ALLE som stilte igår!! Dette var en av dem beste treffene vi har hatt på en stund! MASSE folk og biler. Dette håper jeg fortsetter fremover også!

 

Fikk snakket med dem fleste håper jeg og jeg følte virkelig at folk koste seg. Neste treff blir det go kart folkens! så det er bare og legge seg i hardtrening.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare takke ALLE som stilte igår!! Dette var en av dem beste treffene vi har hatt på en stund! MASSE folk og biler. Dette håper jeg fortsetter fremover også!

 

Fikk snakket med dem fleste håper jeg og jeg følte virkelig at folk koste seg. Neste treff blir det go kart folkens! så det er bare og legge seg i hardtrening.

 

TThomaz

 

uff... passer jo aldri for meg, byttet turnus på jobb så jobber som oftes hver gang: bh : onsdagen den 22 passer fint:) kunne ikke tatt det da?:tilber:

høres skøy ut med go cart!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare takke ALLE som stilte igår!! Dette var en av dem beste treffene vi har hatt på en stund! MASSE folk og biler. Dette håper jeg fortsetter fremover også!

 

Fikk snakket med dem fleste håper jeg og jeg følte virkelig at folk koste seg. Neste treff blir det go kart folkens! så det er bare og legge seg i hardtrening.

 

TThomaz

 

uff... passer jo aldri for meg, byttet turnus på jobb så jobber som oftes hver gang: bh : onsdagen den 22 passer fint:) kunne ikke tatt det da?:tilber:

høres skøy ut med go cart!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste treff blir det go kart folkens!

WEEE:D Siden jeg ikke kunne være med og drikke deg under bordet, skal jeg heller kjøre fletten av deg på banen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste treff blir det go kart folkens!

WEEE:D Siden jeg ikke kunne være med og drikke deg under bordet, skal jeg heller kjøre fletten av deg på banen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

THE GAME IS ON!!:evil::angrygun:

 

TThomaz:ridder:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

THE GAME IS ON!!:evil::angrygun:

 

TThomaz:ridder:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får håpe jeg har penger igjen da:rolleye: ikke lett å være lærling gitt: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får håpe jeg har penger igjen da:rolleye: ikke lett å være lærling gitt: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaldt det var i går da... :D Siste treffet med passelaten for en stund, blir nok polo fremover nå... :DKjekt med så mange folk... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Fikk snakket med dem fleste håper jeg og jeg følte virkelig at folk koste seg. Neste treff blir det go kart folkens! så det er bare og legge seg i hardtrening.

 

TThomaz

 

Go-Cart blir bra !! Husk at det ikke er nok å stille på Go-Cart senteret , du må ut på banen også ;-)

 

Var forresten på vei til treffet Tirsdag, men så ringte det en og fortalte at en gravemaskin hadde stukke av med 3m av vannledningen til huset mitt :-( .

 

Jeg stiller uansett på Go-Carten ! Håper det blir flere enn meg og Espen V. som kjører på banen da !!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haaaaaaaaaaaaaaaaaalooooooooooo?? Hvem er det også som ALLTID kjører her?? Jeg er meeeeeeget skuffet over demses unge Matre. FY FY FY skamme seg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo en jobb å gjøre (les: slå Thomas) så jeg skal kjøre ja.

Om ikke verden går under mellom dagen i dag og kvelden vi skal kjøre;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haaaaaaaaaaaaaaaaaalooooooooooo?? Hvem er det også som ALLTID kjører her?? Jeg er meeeeeeget skuffet over demses unge Matre. FY FY FY skamme seg.

 

TThomaz

 

Ja mangt kan ha skjedd i hemmelighet mens jeg var i utlandet, men sist jeg var med så var det kun meg og Espen som kjørte. Hmm det betyr vel kanskje at du endelig er blitt tørr bak øra det. Gleder meg uansett til å kjøre fra deg. Skal gå på sulte diett for å spare inn noen kilo for å være sikker. Ikke bare bare å still mot spraylakkerte skjelett ;-)

 

Vi får ta oss en pils i helgen og bli enige og skvære opp !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grrrrrrrrrrrr Høres bra ut kompis!! Prekas!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja mangt kan ha skjedd i hemmelighet mens jeg var i utlandet, men sist jeg var med så var det kun meg og Espen som kjørte. Hmm det betyr vel kanskje at du endelig er blitt tørr bak øra det. Gleder meg uansett til å kjøre fra deg. Skal gå på sulte diett for å spare inn noen kilo for å være sikker. Ikke bare bare å still mot spraylakkerte skjelett ;-)

 

Vi får ta oss en pils i helgen og bli enige og skvære opp !

 

Da var du ihvertfall ikke sist!! Da var vi en god gjeng på banen. Eneste kjipe var at Thomas abolutt bare skulle cruise. Sperret veien for alle andre.. ;)

 

:touche:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja nå er vi igang her ser jeg...... Sånn kan det gå når man er svær i kjeften!

Ny tråd om treffet legges ut ikveld folkens

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke se at det er lagt ut noe link videre om det Tthomaz.... :confused: Du lover og lyver hele tiden du... :P *lol* :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som et kjempe treff. godt å se at vi har fått så mye aktivitet i klubben vår og mange flere stiller opp på tirsdagstreffene. kjempe utvilking. har tatt av litt. Det liker vi.

Spesielt når det går mot det mørke halvåret.

Gleder meg til garasje treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør eg og. Håper eg får med meg flere treff i vinter enn eg har klart i sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.