Montere trådlaus sender på bil med Webasto - Passat 2006 mod

Anbefalte innlegg

Ein kompis av meg har webasto montert på sin passat tdi 2006mod, kva trengs for å få den trådlause sendaren på dette?

 

Mykje deler som trengs?

 

Vanskelig?

 

Pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein kompis av meg har webasto montert på sin passat tdi 2006mod, kva trengs for å få den trådlause sendaren på dette?

 

Mykje deler som trengs?

 

Vanskelig?

 

Pris?

Har han kun den standardleverte tilleggs/kjørevarmeren eller har han den kombinerte kjøre/parkeringsvarmeren (som kan programeres fra f.eks kjørecomputer eller uret)?

 

har han bare den standarleverte så trenger han ett oppgraderingssett hvor man i tillegg må programere via kabel,samt ett sett med fjernkontroll sender/mottaker.

prisene husker jeg ikke helt i hue men ligger vel på 10-15k ferdig montert.

selve monteringen er grei men må ha en kabel+pc program for å programere den etter montering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kufatek har kabel :http://shop.kufatec.de/index.php/cat/c160_Standheizung.html/XTCsid/359ccbfff1d6131fa102af773995094c

koster under 60 euro.

 

Så trenger du: http://search.ebay.de/search/search.dll?cgiurl=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.de%2Fws%2F&fkr=1&from=R8&satitle=webasto+t90&category0=

 

dvs en sender og mottaker. går gjerne for rundt 125 Euro.

 

Du kan også kjøpe ur: http://cgi.ebay.de/quadrat-Webasto-Vorwahluhr-vom-Typ-1530-Thermo-Top-C_W0QQitemZ200039981690QQihZ010QQcategoryZ61524QQrdZ1QQcmdZViewItem Disse går for 50 euro eller så.

 

Avhengig av hva som allerede er på bilen fra før, bør du komme betydelig under det beløpet som er nevnt tidligere.

Det er ikke vanskelig å montere, om du ikke har 10 gulrøtter da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har han kun den standardleverte tilleggs/kjørevarmeren eller har han den kombinerte kjøre/parkeringsvarmeren (som kan programeres fra f.eks kjørecomputer eller uret)?

 

har han bare den standarleverte så trenger han ett oppgraderingssett hvor man i tillegg må programere via kabel,samt ett sett med fjernkontroll sender/mottaker.

prisene husker jeg ikke helt i hue men ligger vel på 10-15k ferdig montert.

selve monteringen er grei men må ha en kabel+pc program for å programere den etter montering.

Han har kun den originale tilleggsvarmeren.

Åssen ser man om man har denne tilleggsvarmaren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har kun den originale tilleggsvarmeren.

Åssen ser man om man har denne tilleggsvarmaren?

utifra prkoder på bilen.... alle norsksolgte skal ha den.

tom karlsen:Jeg tok utgangspunkt i ca veil priser kjøpt fra forhandler,såklart ting kan gjøres billigere om man gidder å mekke selv og shoppe deler på nettet men er ikke alle som tør/orker/gidder det.Kanskje greit for han å vite veil priser også så vet han hva han skal forholde seg til

De settene der er jo kun fjernkontroll/ur...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utifra prkoder på bilen.... alle norsksolgte skal ha den.

Dvs at eg har det original på bilen min og det da? 2004 mod Audi A4 TDI Q norsk bil : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dvs at eg har det original på bilen min og det da? 2004 mod Audi A4 TDI Q norsk bil : klø :

Nei,kun touran,caddy og passat diesel som har det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,kun touran,caddy og passat diesel som har det

 

Er det ingen Audi (tdi) modeller som kommer med tilleggsvarmer som standard i Norge?

 

Hvor står disse prkodene hen?

Er utstyrskodene i serviceheftet det samme?

Jeg har prøvd å tyde alle mine utfra lister jeg har funnet på nettet, men har ikke funnet noen som angir ekstravarmeren. Det virker som lappen i serviceheftet ikke viser alt utstyr som bilen har.

Eneste ref til varmeren hos meg som jeg har sett er på bilbestillingen/leasingen når bilen var ny i Tyskland. Der står det kode PK6 Standheizung/-luftung m. FB.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen Audi (tdi) modeller som kommer med tilleggsvarmer som standard i Norge?

 

Hvor står disse prkodene hen?

Er utstyrskodene i serviceheftet det samme?

Jeg har prøvd å tyde alle mine utfra lister jeg har funnet på nettet, men har ikke funnet noen som angir ekstravarmeren. Det virker som lappen i serviceheftet ikke viser alt utstyr som bilen har.

Eneste ref til varmeren hos meg som jeg har sett er på bilbestillingen/leasingen når bilen var ny i Tyskland. Der står det kode PK6 Standheizung/-luftung m. FB.

Står på inteligent familiealbum som henter opp de fra server i tyskland utifra chassisnr.Vet noen Audier er levert med elektrisk tilleggsvarmer i varmeapparatet.Send meg mail med regnr så kan jeg sjekke opp din bil

rudi.sand(@)moller.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på inteligent familiealbum som henter opp de fra server i tyskland utifra chassisnr.Vet noen Audier er levert med elektrisk tilleggsvarmer i varmeapparatet.Send meg mail med regnr så kan jeg sjekke opp din bil

rudi.sand(@)moller.no

sendt mail

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.