Startproblemer med A4 1,9 tdiQ 97mod

Anbefalte innlegg

Hei

Som nevnt i tittelen.

av og til når jeg skal starte bilen så kan jeg prøve 5-6 ganger og da starter den og går opp til ca 3000 o/min. men den stopper igjenn, det hjelper ikke gi gass ellernoe den bare dauer igjenn :confused:

men av og til så starter den helt fint! det har ikke noe med være og gjøre heller!!!

noen som har noe tips før jeg tar den med på verksted! : gråter : dyrt!

bilen er chippet kan dette ha noe og si?

takker på forhånd for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har den fjerneste anelse om en idee?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor du?

Hadde vært lurt og tatt en diagnose på den før du evt drar til verkstedet med den. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stopper den med en gang? etter et sekund ca?

Kan være et ganske kjent problem med dårlig kontakt i pluggen som går inn på spolen bak på tenningslåsen din.. Fikser det ved å dele den pluggen og lodde ledningene fast til stikkerne inni pluggen (de sitter kun klemt rundt med små pigger igjennom isolasjonen på kablene).. En grønn og en svart ledning mener jeg å huske..

Verdt et forsøk.. Har lodda på 2 biler som hadde det problemet, og ikka hatt et eneste feil etter det.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i sandefjord!

Håkon: Da skal sjekke dette :)

Dieselfilter byttet jeg for ca 2mnd siden :) jeg trodde oxo at det kunne være noe med det men det var det ikke :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp den stopper etter ca 1 sek. veldig irriterende siden det kan ta litt tid til den starter! Skal sjekke teningslåsen så fort som F. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.