Anbefalte innlegg

Noen som fikk en liten overaskelse i dag morres på veien?

 

Jeg kjører ennå på sommerdekk og fikk det litt moro: smil :

Skulle tru bilen hadde fått på seg skøyter når begynte og bremse: eek :

 

Får heller ikke kjøpt vinterdekk før lønning som er i midten av november: dum : så jeg tor jeg ar en liten spennende periode foran meg: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg ville latt bilen sto om jeg var deg.

 

Hvis ikke så kommer det vel snart en tråd fra deg hvor det står noe slikt som "Ja, ja...da var det min tur, smalt bilen idag"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:D

Jeg har ikke fått tid til å skifte ennå...og må kjøre en liten halvtime til mine foreldre der dekkene ligger. Så jeg lar min stå, og sklir rundt i Swiften til min samboer i mellomtiden:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åi... min står på slicks enda. Hehe, får legge over til solide vinterdekk så snart jeg kommer meg til lands igjen, håper det ikke er snø/is/glatt fra der jeg har parkert bilen til der jeg kan få lagt over dekka på felgene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mastercard-->vinterdekk

mastercard --> 0,00 -,

 

Men........skal på sjøen på mandag og være vekk 2 uker så bilen vil som regel stå stille. så dette går nok fint:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

la heldigvis over på firmabilen igår kveld. den fekk ein fiiiin shinigs før vinteren. vasking og pollering + "vasking" innvendig. når eg kjørte bilen ut så sludda det og idag tidlig så måtte eg fram med ishakka for å fjerna isen på forontruta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Polo`n endelig fått på vinterhjula 20" minus litt og TT er satt inn for vinter!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeess det er meldt mild vær i helga:glad

Plis Plis Plis

 

Fra og med neste uke skal bilen stå stille i 2 uker.

så om det bare kunne være mildt noen dager framover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg 4stk Michelin X-ice onsdag. Fikk de over på sommerfelgene som fulgte med bilen. Da er vi skodd for vinteren og sparer som fanden til sommeren.. Da blir det saker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk på vinterdekk. Nokian RSI. Fytte så myke de er! Som å kjøre på pudding jo! Huff, spinner også bare for et godt ord nå som det er litt glatt... Kan bli en gøy vinter, tror disse må byttes ut igjen neste år gitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.