#1 Skrevet Juni 6, 2004 Har nettopp byttet plugger på 16v'n min type kr og nå går den merkbart dårligere?? Sist jeg byttet plugger byttet jeg til Bosch super (3 punkter) Nå byttet jeg til bosch super 4 (4 punkter). Bilen drar likt opp til 4,5k rpm så dabber den av og over 5,5k rpm har den mistet suget. Noen som har opplevd noe liknende og kan gi en forklaring på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2004 Opprinnelig postet av Kristian Eidem Har nettopp byttet plugger på 16v'n min type kr og nå går den merkbart dårligere?? Sist jeg byttet plugger byttet jeg til Bosch super (3 punkter) Nå byttet jeg til bosch super 4 (4 punkter). Bilen drar likt opp til 4,5k rpm så dabber den av og over 5,5k rpm har den mistet suget. Noen som har opplevd noe liknende og kan gi en forklaring på det? Hei. Har hørt at Vw/ Audi går best på NGK. Har hatt et par Vw/Audi og har prøvd Bosch super 4 en gang, byttet de etter 2 dager til NGK, med kun ett punkt. Bilen gir bedre og penere etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2004 Motorkarakteristikken på corren er omtrent slik. Men jeg har aldri kjørt g60 før, så jeg har ingenting å sammenligne med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2004 Opprinnelig postet av Einar Sandvei Hei. Har hørt at Vw/ Audi går best på NGK. Har hatt et par Vw/Audi og har prøvd Bosch super 4 en gang, byttet de etter 2 dager til NGK, med kun ett punkt. Bilen gir bedre og penere etter det. Med bosch vanlige super og tre punkter går bilen meget bra. Får prøve ngk kanskje den går enda bedre :D Det er vel kanskje utformingen på forbrennings kammeret og ventiler som gjør at det blir en dårlig kombinasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...