#1 Skrevet November 2, 2006 Hei! Er det noen Photoshop-guruer som kunne tenkt seg å hjelpe meg? Har lyst å få se hvordan 19" Welin 504 Chrome hadde blitt på min bil. OZ opera 19" hadde og vært kult å se... Har aldri brukt Photoshop, så jeg vet ikke helt hva som trengs (bilder, vinkler o.l..) På bildet er bilen min med 19" 245/35/19. Men jeg prøver.. Takk til den som gidder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2006 blir nok litt lettere hvis du kan skaffe litt bedre oppløsning av begge bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2006 Nærmeste man kommer med slik oppløsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2006 Bedre oppløsning? -og da link til f.eks photobucket eller? bildene er forminsket for å få inn på forumet.. Takk Roar, får jo et visst intrykk da! Syns de felgene er pene -i hvertfall i krom. Eller hur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...