#1 Skrevet Juni 6, 2004 Har noen her tenkt noe over en felles kolonne til Vålerbanen? Har forstått at endel fra Agder reiser på fredag... Agder/Telemark/Vestfold/Drammen, kunne blitt et fint selskap det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2004 mange som skal fra telemark her a? og adger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2004 Hvis du titter innom lokallagssidene til de forskjellige områdene finner du nok litt der. Jeg har ikke oversikt over hvor mange som kommer sørfra, men i Drammen vet jeg foreløpig om 5 biler som joiner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2004 Jeg tror vi blir 5-6 eller flere fra Agder. I hvertfall 3 stk fra Arendalsdistriktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2004 Gjør så godt jeg kan for å fiske etter større kolonne. Har en video fra 2002 som en kompis lagde, der er det temmelig bra stenming! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...