Biler vi har glemt, eller ikke visste om. (Bilder fra en tur til Brasil)

Anbefalte innlegg

Noen som husker denne?

 

P1010366.jpg

 

Eller som har sett denne før?

 

P1010271.jpg

 

2006 modell, kan leveres med Diesel, Bensin eller Alkoholdrift. Kommer på ca 120000,- NOK før frakt og avgifter... ;)

 

P1010359.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye tøffere enn Polo Cross!

 

P1010360.jpg

 

P1010395.jpg

 

Ikke fullt så tøff, VW Parati Track & Field.

 

P1010354.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen Buggyer:

 

P1010298.jpg

 

P1010419.jpg

 

P1010421.jpg

 

P1010501.jpg

 

P1010499.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å være velstående i Brasil er ikke det samme som å ha god smak...

 

P1010368.jpg

 

P1010369.jpg

 

Å ha dårlig råd er heller ingen garanti for at man ender opp med en billig kul småbil....

 

P1010408.jpg

 

P1010409.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN, de er i alle fall kreative når de bygger bilstereo!

 

P1010485.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye spesielt ja. Den Golfen der er et typisk eksempel på de som har brukt alle pengene sine på plastikk og lakk, men da det kom til felger og understell var lommeboka tom. Da har man startet i feil ende spør du meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh. Godt å se en Mercedes med trist tryne som ikke er matt og på vei til å bli eksportert til Afrika (der den sikkert ender sine dager i en selvmordsaksjon).

 

Kult å se at T2 hasjbussen ennå er i produksjon. Interessant å se at fangeren ikke er den samme som de profilerte "Kasten"-støtfangerne som T2b hadde i Europa fom. modellår 1974 men heller ser ut som en videreutvikling av de som T2a'en hadde (bare at stigtrinnet naturligvis er i dørterskelen og ikke i fangeren). De er jammen heldige i Brasil:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye rart her ja, men CrossFox var jo kul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som husker denne?

 

P1010366.jpg

 

Jo takk...min bestefar hadde et par slike som jeg fikk testet...en 1513 og en litt nyere som hadde litt mer motor.

Vi ungene hadde mye moro med de bilene der...spesielt når vi fikk lov å kjøre...

 

Husker aller best det største rattet som noensinne har vært brukt i et kjøretøy... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN, de er i alle fall kreative når de bygger bilstereo!

 

P1010485.jpg

Får endel år siden kjørte det forbi meg en jeep wrangler med 2 CW DC1515 i baksetet i Stavern. Den spilte så sykt høyt at det ristet i alt den kjørte forbi. Kan ha mye morro med plan eller cab hvis man ikke legger mye vekt på utseende: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk frysninger av 4`er golfen med bmw look fronten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha:D

Gurgel og greier:D

MYE Gurgel, til og med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen bilder fra Playa`n i bakgrunnen der da...og modellene DER..??: smil :

 

Har en kamerat som bor i Brasil, og han pleier å vise bilder av mye mer enn biler...heh!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hadde nok hatt det hvis jeg ikke var på bryllupsreise... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hadde nok hatt det hvis jeg ikke var på bryllupsreise... ;)

 

I see..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk...min bestefar hadde et par slike som jeg fikk testet...en 1513 og en litt nyere som hadde litt mer motor.

Vi ungene hadde mye moro med de bilene der...spesielt når vi fikk lov å kjøre...

 

Husker aller best det største rattet som noensinne har vært brukt i et kjøretøy... : eek :

 

Sånne har jeg kjørt litt av også. Vi hadde en sånn hjemme på gården når jeg vokste opp. Både 911 og 1113. Gikk usannsynlig dårlig, nesten en halv runde dødgang på det lille rattet som man ikke nådde rundt omtrent. Men gøy å kjøre var det jo uansett når man var fersk sjåfør.

Når jeg gikk lastebilmek. så overhalte jeg til og med motoren i en 1113. Lærerikt og kul jobb, men ikke mye nymotens motorting å tenke på der inne gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.