Trondheim: Treffene våre!

Anbefalte innlegg

Bare spør jeg! Er det slik at vi skal ha et treff i mnd i år også på vinterhalvåret som ifjor, eller skal vi fortsette som vanlig? Please tell me what you all think about that!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send m pm om treff i trheim! er bare 4,5time fra brønnøysund.. kanskje vi kommer med en liten hårde av biler.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send m pm om treff i trheim! er bare 4,5time fra brønnøysund.. kanskje vi kommer med en liten hårde av biler.. :)

Skal gjøre det til neste treff!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan godt være to treff pr mnd, men er det ikke mulig å ta det en annen dag??? Er kanskje flere som tar seg en tur hvis vi har det på søndagskveld f.eks.. Snakker mest for meg selv her da men..

Bare en tanke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan godt være to treff pr mnd, men er det ikke mulig å ta det en annen dag??? Er kanskje flere som tar seg en tur hvis vi har det på søndagskveld f.eks.. Snakker mest for meg selv her da men..

Bare en tanke..

Det må gå ann å finne ut! Er det flere som kunne tenke seg å ha treffene flyttet fra Torsdag til Søndag istedet. Samme tid og sted selvfølgelig. Ikke kom med det at Torsdag er hellig på grunn av at vi alltid har hatt det da! Det er jo med fordel at man forandrer på ting. Kanskje det kommer flere! Hvem vet!:) Godt innspill Simon! Det er dette jeg mener med å komme med forslag til forskjellige ting som opptar folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må gå ann å finne ut! Er det flere som kunne tenke seg å ha treffene flyttet fra Torsdag til Søndag istedet. Samme tid og sted selvfølgelig. Ikke kom med det at Torsdag er hellig på grunn av at vi alltid har hatt det da! Det er jo med fordel at man forandrer på ting. Kanskje det kommer flere! Hvem vet!:) Godt innspill Simon! Det er dette jeg mener med å komme med forslag til forskjellige ting som opptar folk.

 

Å flytte det til søndag er kanskje en god idé det, folk som eventuelt jobber på ukekveldene har sikkert bedre tid i helgene. Det har vel ikke noe å si om oppmøte flyttes til litt tidligere på dagen heller så det ikke blir så sein avslutning. De fleste har vel gjort unna middagen i femtida uansett? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si mæ skjønt enig i forslaget om å ha træffet på søndag,jobbe seint hver torsdag det e` træff så`e bli dårlig med oppmøte gitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag var et godt forslag! Får dessverre sjelden til å ta turen innom på torsdager...

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at torsdag vertfall er en veldig upassende dag.

Jeg hadde gjerne sett at det var på fredager jeg da, så kunne vi dra "rånerunde" på slutten av møtet og vist oss litt frem for resten av rånerne på sluppen og rundt omkring, vist de hva som virkelig ER bil.. :D For meg er søndag litt småteit igjen, for jeg må opp så forp*** tidlig om morningene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja søndag passer bedre for meg og, men som stig sier så hadde det jo vært morro å tatt noen råne kvelder i blandt for å vise oss frem og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annen fordel med å ta det på søndag er jo at det er mulig å treffes ute i dagslys. Vi er jo tross alt bilfolk, og grunnen til at vi treffes er jo interessen for bilene våre, og det er jo mye greiere å se\prate bil i dagslys :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

poeng til Vidar der.. At vi kunne tatt det på dagtid på søndag ville scora bra, og vertfall økt sjansene for at jeg kunne gitt meg med betraktelig..

Og jeg stemmer fortsatt for å fått med en og annen fredag eller lørdag for å vist oss litt fram.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit! Da tar vi en test, og tar et treff Søndag 19.november kl.15.00.Samme sted selvfølgelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm in! *legge inn på mobilen*

Eeeh, hvor? Dette er nytt for meg.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm in! *legge inn på mobilen*

Eeeh, hvor? Dette er nytt for meg.. :D

Bak Bunnpris på Nidarvoll. Andre side for NAF.

Nidarvoll.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha! Oppe med Würth og der dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :: vinke ::nana::tilber:

 

SÅ FLINK!! hehe.. er innom würth en del ganger i uka gjennom jobben, så da vet jeg hvor det er sjøh.. :jegerdum:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det faktisk muligheter for at jeg også dukker opp, så lenge ikke alkoholen kvelden før tar knekken på meg :P Uansett, torsdager er for meg veldig ukurant, jobber (i alle fall enda) annenhver uke på ettermiddagene, og da har jeg som regel kveldene fulle den uka jeg ikke jobber sent. Vil tro det er andre skiftarbeidere som har det litt sånn...Den rånerunden foreslår jeg at de som er interessert orger selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.