#1 Skrevet November 2, 2006 som topic sier så lurer jeg på om det er noen som vet om evt. firmaer som driver med reprasjoner av glassfiber fangere , har vært litt uheldig med bakfanger'n.. Takk på forhånd Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2006 Gjør det selv Finnes nok mange her inne som kan gi deg gode tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2006 Eller vist ikke, så er det nok billigere å få noen private å gjøre det som kan det. Det er ingen heksekunst, så lenge det er glassfiber... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2006 Takker for svar, får se litt hva jeg gjør, kan jo ta noen bilder av den og kanskje få noe tips, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2006 Kan være smart det, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 Du far kjøpt det du trenger på Biltema for en billig penge. Trenger glassfiber duk, epoksi og herder. Puss reint ende av skaden og lag en form kledd med elefanttape osv som lett kan rives av når glassfiberen har herdet. Så er det bare å pusse og sparkle. Absolutt ingen heksekunst. Mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2006 Du far kjøpt det du trenger på Biltema for en billig penge. Trenger glassfiber duk, epoksi og herder. Puss reint ende av skaden og lag en form kledd med elefanttape osv som lett kan rives av når glassfiberen har herdet. Så er det bare å pusse og sparkle. Absolutt ingen heksekunst. Mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2006 Ja da har jeg vært og tatt noen bilder, bakfangerskade ligger noen flere bilder på linken Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2006 dette så ikke ille ut i det hele tatt så vidt jeg kan se er det bare å pusse ned og sparkle, i verste fall bare legge en liten glassfiber stripe eller to bak for å forsterke... ellers er det jo bare å få lakkert den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2006 ja vet det ikke er så veldig ille, men for meg er det ille *dakar lille bilen* Lakkering blir ikke noe problem ettersom jeg går oppretter/lakkerings skole får noe å øve meg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 8, 2006 Puss ned skikkelig, legg på litt glassfiber på baksiden å ha på sparkel. Puss ned og få det jevnt. Gjort på en kveld det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2006 okei, Takker for alle svar, blir nok til at jeg setter meg ned en dag og fikser den, hehe har så god tid i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 8, 2006 Ser ikke ille ut det der, bare å slippe godt både innvendig og utvendig, få bort glassfiberen som har fliset seg og så legge på et lag forsterkning på innsida. Så er det bare å få på det litt sparkel. Tar ikke mange timene å få fikset det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...