Anbefalte innlegg

Etter jeg monterte nye parklyspærer fikk jeg litt dugg i den ene frontlykten etter vask.

Noen som vet hva årsaken til dette kan være?

Kan ikke skjønne at det ikke skal være tett, siden jeg alt er montert!

Kan dugget skyldes at sokkelen til parklyspæra ikke er godt nok montert?

Flere som har hatt samme problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått løsning på problemet! Visst det er noen som sliter med det samme etter pærebytte er det bare å ta av dekselet bak lykta, og la lysa stå på en stund, sånn at det får ut fuktigheten. Så setter du på dekselet igjen og er kvitt problemet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått løsning på problemet! Visst det er noen som sliter med det samme etter pærebytte er det bare å ta av dekselet bak lykta, og la lysa stå på en stund, sånn at det får ut fuktigheten. Så setter du på dekselet igjen og er kvitt problemet!

Ja det var ei enkel og grei løysing...

Eg har det samme problemet, men hadde tenkt meg ut med hårføneren til madammen....

Dette skal prøvast! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke fått testa det enda om det hjelper! Kan du si fra når du har prøvd det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke fått testa det enda om det hjelper! Kan du si fra når du har prøvd det?

 

Kan hende at du må lege en fille forann slik at du får opp varmen inni lykta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende at du må lege en fille forann slik at du får opp varmen inni lykta

Bare legge den på lykteglasset?

Tror du dette funker på baklykta også eller? Har litt dugg i venstre baklykt.

Men har hørt om et par som har fått ny baklykt på garantien på grunn av dugg. Er visst vanlig på baklyktene.. Men visst dette hjelper er det jo ikke nødvendig med ny lykt. Garantien har gått ut også så

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo eg melder meg også inn i "Dugg i lykta probl" klubben,sjå meg kom problemet etter at eg bygget om til Xenon,tenkte først at problemet skyltes at Xenon pærer ikje utvikler så mye varme at det då dugger av den grunn,men problemet hos meg ser ut til å komme tilbake kvar gong eg spyler bilen me Høytrykkspyler,har gang på gang sjekket om at alt er tett å fint,å for meg så ser det bra ut,har også hørt at disse Audi lyktene er ømfintlige for å begynne å dugge,men for all del,dette skal eg prøve ut,at eg ikje har tenkt tanken før da,faktisk nesten litt logisk,vis fuktigheten først er komt inn og ikje få tjang å bli luftet ut så vil jo kondensen fortsatt være der,ber på mine knær at dette funker.....å tusen millioner takk for tipset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å tusen millioner takk for tipset.

Du får takke Inge Opland! Var han som gav meg tipset! Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.