#1 Skrevet November 3, 2006 Hei, noen som vet av noe vaskehall eller lokale hvor det er mulig å stå å vaske og polere om vinteren. Har ikke hatt tid til å gi bilen vinterstellet i år enda. Kunne tenkt meg å fått det unnagjort i helga. Kanskje flere som kunne trengt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2006 Hvis ikke man har tilgang til noe går det jo ann å stå på Statoil i solheimsviken. Da kan man vaske først og ta polish ved siden av støvsuger plassene... Jeg skulle også tatt snart men vet ikke om jeg får det til i helgen, da pleier jeg og stå i garsjen på jobben.. Pleier å være noen som samles der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2006 Er det strøm uttak til poleringsmaskin der eller? Hva sier de på stasjonen til at man står der i lengre tid da? Si ifra hvis du får tid da... Hadde vært greit å ha litt selskap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2006 Er det lov å bruke svamp og egen shampoo på statoil solheimsviken? Pleier å vaske hjemme, får "litt" kjeft når jeg lager is i hele innkjørselen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2006 Jeg har felles garasje, så kommer ikke på tale å vaske der... Vet ikke om man kan bruke svamp, tror ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2006 Det er i utgangspunktet ikke lov og vaske med svamp i solheimsviken. Men dem smårollingene som jobber der tørr ikke og si ifra så jeg kjører på jeg. Selv er jeg en av dem som står på jobben til Øystein og polerer men har også brukt statoilen som fungere kjempe bra! Så lenge det er noen grader pluss og ikke dårlig vær kan jeg sikkert bli med en rundt og polerere. Ellers veit jo dere at jeg kan jo stå i kjellerstua mi av en garasje og kose meg hihi TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2006 Er det strøm uttak der eller TThomaZZZ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2006 På statoilen er jeg jaggu ikke sikker på om det er uttatt, men mener jeg muligens har sett det der? Men er ikke 100% sikker. Hos Øystein mener jeg da det er uttatt men da kreves det bare en skjøteledning TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 3, 2006 Når har du tid til å være med en tur da TThomazzz... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 3, 2006 Det må eventuelt bli imorgen kveld, da jeg skal lage koselig middag til fruen idag... Men kan vi ikke bare ringes så tar vi det derifra? Kan jo sjekke hva som passer for mister Willitilli og eventuelt andre som vil henge seg på. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 3, 2006 Alle legg inn tidspunkt for passer for vask og polering i helga. For meg så passer dagtid på lørdag og søndag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2006 statoil i viken er fint sted å stå... det er teit det der med svamp. de selger svamp men det er ikke lov å bruke den der på bilen, og du kan glemme å få bilen rein med det utstyret selvvaskeanlegget har. men det er bare til å dra og bruke svampen. de yngre som jobber der tør ikke si noe. det er et strøm uttak helt inne i hjørnet med støvsugerne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 4, 2006 Jeg skulle slengt meg med,hadde jeg bare bodd nærmere.. Skulle lagt på ett nytt lag med voks og topcoat snart igjen,bare 2uker siden sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 5, 2006 Da stikker jeg ut til statoil overfor arenum å skal prøve meg med vaske svampen... Så får vi se hvor lenger jeg får bli, og hvor lang tid det tar... Alle er velkommne til å joine... Bilen kommer til å bli møkkete like fort igjen, men da har den i allefall en lakkbeskyttelse mot allt det fæle saltet bergen komune strør om seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 6, 2006 Hei ja, Ble ikke tid for meg nei... Fikk du tatt bilen Vegard?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 6, 2006 Fikk tatt bilen, men lakken trenger profesjonell hjelp, så nå skal bilen leveres til larsen bilpleie imorgen, så stiller på treffet med skikkelig ren bil! Brukt 2 timer på å få allt mulig dritt av lakken, da giddet jeg ikke polere etterpå. Så nå skal R2000 få vise hva det er godt for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...