Anbefalte innlegg

http://www.dekkexpress.no/produktinfo?type=dekk&id=7472

Noen som vet om noen bedre priser andre steder?

Skulle gjerne hatt dette dekket i dim 205(215)45/17 men kan ikke finne den dimensjonen.

Skal sitte på 7,5/17" VW passat felger.

205/45 17 finnes vel knapt nok fra etpar leverandører i sommerdekk. Årsaken er at det er en ukurrant dimensjon som ikke passer på så mange biler, og ikke så bra på din heller. 215/45 eller 225/45 er det du skal ha, evt 205/50 17.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg gå for 225/45/17 selv om jeg er litt redd for at det kan bli for bredt for best mulig feste.

Noen som sitter med reelle priser som vw/audi foretninger tar for disse dekkene?

Mener at det er samme dekk som jeg fikk levert på bilen når jeg kjøpte A3`en min, men i 205/50/16 dim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg gå for 225/45/17 selv om jeg er litt redd for at det kan bli for bredt for best mulig feste.

Da skjønner jeg ikke hvorfor du ikke velger 205/50 17. Blir ikke for strekt dekk på 7,5x17 og dekket er ca like stort i diameter som 225/45 også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Continental WinterContact TS 790 205/50 R17 93H XL med felgkant

Noen som aner om er dette dekket det samme som Continental Viking Contact 3?

Kan ikke finne noe som heter eksakt Continental Viking Contact 3 på dekkonline.com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sitter med reelle priser som vw/audi foretninger tar for disse dekkene?

Mener at det er samme dekk som jeg fikk levert på bilen når jeg kjøpte A3`en min, men i 205/50/16 dim.

ring meg på 45678499 på mandagen mellom ti og fem så skal du få pris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring meg på 45678499 på mandagen mellom ti og fem så skal du få pris

Jobber du for møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber du for møller?

nei hvordan det?? har bare gode kontakter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei hvordan det?? har bare gode kontakter

Bare nyskjerrig jeg, siden vi sitter på dem sine priser:)

Har funnet 205/50/17 til 6900,- hos John Bjerke rek.

Og 225/45/17 til samme pris, så blir nok til at jeg handler der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter samtale med bilforhandleren idag, sa han at 205/55/17 på 7,5 J 17 felgene som det org. sitter 235/45/17 sommerdekk på, ble litt for liten profil, at det ville endre rulleomkretsen.

Men han virket litt usikker, så må spørre ekspertene her.

Er det noen her som kan sjekke i vognkortet sitt hvilken profil som kan settes på, min load indeks.?

Vil nødig endre rulleomkretsen mer enn hva som er anbefalt, da begynner vel speedo å ikke vise korrekt ol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter samtale med bilforhandleren idag, sa han at 205/55/17 på 7,5 J 17 felgene som det org. sitter 235/45/17 sommerdekk på, ble litt for liten profil, at det ville endre rulleomkretsen.

Men han virket litt usikker, så må spørre ekspertene her.

Er det noen her som kan sjekke i vognkortet sitt hvilken profil som kan settes på, min load indeks.?

Vil nødig endre rulleomkretsen mer enn hva som er anbefalt, da begynner vel speedo å ikke vise korrekt ol.

225/45-17 er 1,4% mindre en 235/45-17, så det er ingen problem å gjøre dette. Du har tillatt å forandre intill +/- 5%.

I 80 km/t vil dette utgjøre 1,14 km/t avvik.

Har noen veldig bra 225/45-17 Vredestein Wintrac Xtreme på lager til god pris :) 6500,- f.montert.

Har disse selv på passaten i denne dimensjonen, og de fungerer veldig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/45-17 er 1,4% mindre en 235/45-17, så det er ingen problem å gjøre dette. Du har tillatt å forandre intill +/- 5%.

Har noen veldig bra 225/45-17 Vredestein Wintrac Xtreme på lager til god pris :) 6500,- f.montert.

Etter å ha vært i kontakt med John Bjerke rekvisita så får jeg Conti Viking Contact 3 til ca samme pris.

Syntes det er greit å gå for dekk jeg vet er bra.

Når det gjelder vinterdekk er egentlig ikke prisen det viktigste for meg, mye mer hvor gode de er.:)

Etter mye om å men har jeg bestemt meg for å gå for 225/45/17: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha vært i kontakt med John Bjerke rekvisita så får jeg Conti Viking Contact 3 til ca samme pris.

Syntes det er greit å gå for dekk jeg vet er bra.

Når det gjelder vinterdekk er egentlig ikke prisen det viktigste for meg, mye mer hvor gode de er.:)

Etter mye om å men har jeg bestemt meg for å gå for 225/45/17: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.