#1 Skrevet Juni 6, 2004 Nå må jeg bare skryte litt her. Det ble desverre ingen premie på bilen min på NBS treffet, men så ble bilen utstilt på volkswagen treffet i Mandal. Der ble det kåret den fineste luft- og vannkjølte volkswagen. Bilen min fikk premien for den fineste vannkjølte bilen på sørlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2004 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2004 Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2004 Hånk! Grattis!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2004 HEYYY!!!! Grattis mann...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2004 Velly good yess in diid!!! Grattis da Keko, et fortjener du, har gjort bare litt med den bilen din... He He.. Tidemann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2004 Kult det ja, stiller meg i rekken av "gratulanter" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2004 Er d noen bilder av bilen?? Hadde vert kult å sett den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...