#1 Skrevet November 3, 2006 Som sagt: Hvordan tar jeg av sportsratt på b5? Er det bara å ta av batteripolene å dra av airbaggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2006 Airbagen er skrudd med to torx skruer bakfra. Iallefall på min. rattet er også skrudd såklart. Mener det er en 12mm xzn skrue eller splines om du vil. Pass på litt nå: På min må nemlig sleperingen for airbag bli med rattet ut. Dvs. du må ta av dekslene rundt rattstammen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2006 Ok.... Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2006 Husk å koble ut airbagen, ellers kan du få deg en overraskelse:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2006 Husk å koble ut airbagen, ellers kan du få deg en overraskelse:P Gjør vell det når jeg kobler ut batteriet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...