#1 Skrevet November 3, 2006 Har en fanger jeg skulle ha fått sørover (fra kongsberg egentlig, men osloområdet er greit). Noen som skal eller kjenner noen som skal kjøre denne strekningen? mvh, Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2006 Jeg skal til Oslo siste helgen i november. Har riktignok bare en liten 2'er Golf, men det er utrolig hva man får plass til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2006 Jeg har vært i Tigerstaden 3 ganger på 3 uker nå... Om det blir en tur til så kauker jeg i din rettning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2006 Jeg skal til Kongsberg 12. november. Bør være plass til en fanger bak i VWannabe'en Skal riktignok ha med 4 felger og bikkja, men det bør gå. Hvis du har tid til å vente, så kan vi nok fikse den biffen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2006 Jeg skal nedover i morgen faktisk, men det er fra Porsgrunn da... Er det C4 fanger det er snakk om? Skal kjøre Polo med 2 passasjerer, så plassen er ikke ekstrem akkurat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2006 Har fått bekreftet at Kongsberg 12 november er en god dag for overlevering, må si responsen fra folket er meget bra her! Svein Olav, du har herved fått det ærefulle og dypt seriøse oppdrag å bringe hjem godbiten, håper bikkja di ikke er av typen som er vant med å kvesse tenner i plast, lakk og polish!! Tar kontakt, har du et tlf nr jeg kan nå deg på? Jeg kan nås på 97585310. mvh, Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...