#1 Skrevet November 3, 2006 er det nokon som veit om det er nokon plass eg kan levera inn stål og få peng for det her i bergensområdet?? nokon som veit kva kilo prisen er?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2006 Ligger noen under puddefjordsbroen, ellers har du jo Jacobsen gjenvinning på søre fjell, han henter også... Ligger oppi krossleite svingene mot sund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2006 vet at det ligger skraphandel i damsgårdsveien under puddefjordsbroen. som rørlegger vet jeg iallefall når jeg leverer inn kobber at kiloprisen er himmelshøy. hele 32kr for ett kilo! gutta fra kina er vill etter kobberet nå grunnet stor mangel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2006 vet at det ligger skraphandel i damsgårdsveien under puddefjordsbroen. som rørlegger vet jeg iallefall når jeg leverer inn kobber at kiloprisen er himmelshøy. hele 32kr for ett kilo! gutta fra kina er vill etter kobberet nå grunnet stor mangel Franzefoss gjenvinning mener jeg det heter under p.fjordsbroen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...