rep. sett, bremsemaster, HJELP...

Anbefalte innlegg

har kjøpt rep. sett til hovedbremsesylindern på min audi 200 85 mod.

bynte i går å skulle demontere, men når sylinderen var av å jeg skulle demontere ytterste pakkninga så var det en låsering der... denne låseringen står på innersiden av sylinderen og har ingen hull for å sette tang i! :confused: sleit i en time for å prøve å få den ut, men uten hell...

noen som har tatt ut denne før eller har noen idé om hvordan jeg skal få den løs?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor to hull i den slik at den ser ut som en vanlig låsering, så bruker du låseringtang som vanlig. Bare pass på at du ikke borer noe mer enn låseringen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor to hull i den slik at den ser ut som en vanlig låsering, så bruker du låseringtang som vanlig. Bare pass på at du ikke borer noe mer enn låseringen.

Har tenkt på det, men tror ikke det er plass til ett hull! : bh :

noen som har en annen idé da? : klø :

legger ved ett bilde så dere kan se... : smil :

bremse master.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du klarer ikke å vippe den ut med et skrujern?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du klarer ikke å vippe den ut med et skrujern?

har prøvd med skrujern... har grevd meg litt ned i den kork pakninga førr å komme litt under, men det hjalp ikke. har også prøvd med en syl som jeg hadde bøyd spissen på, men klarte ikke med den heller...

er litt frustrert nå.... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt på det, men tror ikke det er plass til ett hull! : bh :

noen som har en annen idé da? : klø :

legger ved ett bilde så dere kan se... : smil :

Da skjønner jeg, jeg tenkte på bremsemasteren fra min -88 100. Den hadde endel større "ører" (men fortsatt uten hull) på endene av låseringen. Men til deg blir det litt trangt ja. Hva om du prøver å bruke en liten fres (dremel eller noe) og fjerne så mye du klarer av låseringen på midta, da blir den kanskje svak nok til at du klarer å knekke den ved å vippe ut endene. Sender ved et bilde for å illustrere:

bremse-master2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skjønner jeg, jeg tenkte på bremsemasteren fra min -88 100. Den hadde endel større "ører" (men fortsatt uten hull) på endene av låseringen. Men til deg blir det litt trangt ja. Hva om du prøver å bruke en liten fres (dremel eller noe) og fjerne så mye du klarer av låseringen på midta, da blir den kanskje svak nok til at du klarer å knekke den ved å vippe ut endene. Sender ved et bilde for å illustrere:

skal se på det... var det eneste jeg også kunne tenke meg ville gå...

men er fortsatt åpen for tips! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.