Anbefalte innlegg

Noen som vet ca hva det koster å trekke om det blå på stolen nedenfor, enten i microfiber, alcantara eller skinn?

 

Lurer også litt fra hvilke bil denne stolen kommer fra... skal vistnok komme fra en Golf, men har aldri sett en Golf med slike stoler. For meg ser det mer ut som RS2 stoler?!?

recaro_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som RS2 stoler ja.. Vet ikke hva det kan koste å trekke om bare det blå, men jeg var og hørte på pris på å trekke om hele interiøret og bare setene foran skulle de ha 7500,- +mva for å trekke om til skinn...... De var nok ikke de rimeligste man kommer over da men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er RS2 stoler. Sitter identiske i min RS2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske lik de her ja:

 

272158-bilde4-dscn2538.jpg

 

Hva er normal pris på el RS2 stoler?

 

Typisk det at jeg fikk tilbud om de her etter at jeg allerede har kjøpt meg andre stoler som jeg er veldig redd ikke passer meg engang... jeg er litt for hastig avogtil :rolleyes: Så derfor har jeg satt Corbeau stolene mine til salgs før jeg engang har fått de ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om en kan ta ut de blå putene RS2 stolene? Gjør det LITT enklere å trekke om isåfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.