hvordan koble opp fjernstart?

Anbefalte innlegg

såg at det solges noen billige alarmsysten med fjernstart og kontroll til sentral låsen.. hvor mye må man legge ut om man skal ha noe som i hele tatt ikke er til å le av? og hvordan er det å koble opp?

når det kommer til det elektriske på biler, er jeg fullstendig grønn. : bh :

noen som kan fortelle meg hvordan man gjør det? og eventuelt hvor lang tid det vil ta?

har en 1.9 tdi 99 modell golf...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg at det solges noen billige alarmsysten med fjernstart og kontroll til sentral låsen.. hvor mye må man legge ut om man skal ha noe som i hele tatt ikke er til å le av? og hvordan er det å koble opp?

når det kommer til det elektriske på biler, er jeg fullstendig grønn. : bh :

noen som kan fortelle meg hvordan man gjør det? og eventuelt hvor lang tid det vil ta?

har en 1.9 tdi 99 modell golf...

veit lite om dette selv. har dog ett sett liggenes som skal monteres en vakker dag. fulgte med grei forklaring på dette, beregnet for besin og diesel (med gløding) benyttes fordelsaktig på bil med automat.. har vel noe med parkfunksjonen å gjøre (sikkerhetsmessig)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit lite om dette selv. har dog ett sett liggenes som skal monteres en vakker dag. fulgte med grei forklaring på dette, beregnet for besin og diesel (med gløding) benyttes fordelsaktig på bil med automat.. har vel noe med parkfunksjonen å gjøre (sikkerhetsmessig)

Det var da et veldig godt og utfyllende svar.

1. Skaff deg strømløpstegninger til din bil. Haynes, Ebahn eller annet.

2. Les og forstå hva som skjer i din bil,med det du skal kople til, etter en stund er du kanskje ikke så grønn likevel.

3. Det er ikke sikkert at kart og terreng passer sammen, dvs tegningene du har fått/kjøpt kan ha andre nummer/navn/farger/annen del/tilkopling på ledere enn det som er i din bil. Ikke bli overrasket om så er tilfelle.

3. Når du har kjøpt din duppeditt, les og lær fra bruksanvisningen på denne også.

4. Så må du da begynne å tenke på hvor du skal kople deg inn.

5. Gir du opp, så få noen andre til å hjelpe deg.

6. Svidde kabelbunter er noe som kan koste kronasje.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. måtte nok fått noen til å hjelpe meg med det her ja.. svidde kabelbunter er ikke noe jeg har videre lyst å legge ut penger på om det kan unngås forholdsvis enkelt =)

Men den pakken jeg såg på, koster rundt 1000 lappen.. da var det med alarm, sentrallås og fjernstart.. er ikke det litt VEL billig for noe sånt ? vil ikke kjøpe noe som funker en uke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

billig ja. men sjekket du om den er FG.godkjent?

i såfall kan det være derfor, men det er ikke dermed sagt at den er dårligere enn en som er det. for de blir heller ikke godkjente med mindre en FG-godkjent montør innstallerer denne for deg. forsikringselskaper er sære..

innstaller, si du har alarm som satt på bilen når du kjøpte så går det bra.

får vel noe bonus poeng for alarm.

lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.