Hvorfor man ikke lar små barn starte biler med manuell gir..

Anbefalte innlegg

Han her var nok godt fornøyd med innsatsen, gitt.. :D

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett den videon her eller ikke, men man lar ikke små barn starte opp bilen eller leke med nøklene til bilen, det burde vel være ganske så innlysende det vel?

PS: Jeg har ingen barn, men såpass vet jeg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, kjente meg igjen fra da jeg var en 4-5år å stakk av med nøklane til mudern å fadern! Vrei om tenninga jeg å en kompis, bilen sto i førstegir å der for vi rett i veggen på garasja! Bretta ei barnevogn å noe styr! : haha ::P

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars vil nok jeg si:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, kjente meg igjen fra da jeg var en 4-5år å stakk av med nøklane til mudern å fadern! Vrei om tenninga jeg å en kompis, bilen sto i førstegir å der for vi rett i veggen på garasja! Bretta ei barnevogn å noe styr! : haha ::P

Mvh

Jaggu godt å høre at jeg ikke er den eneste! : haha : : haha :

Storebror og kameraten hans: Freddy, gå å start bilen (boble ;)) til mamma.

Freddy: OK, fikser det! ---> klask, rett i garasjeporten. : haha : : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjente meg igjen her jeg også.. :) Jeg og broren min skulle starte bilen til muttern, men glemte da at den sto i gir... hehe.. krasja inn i utemøblene som sto der og kjørte over gressklipperen.

Men det var heldigvis bare en Golf 2! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med alle svarene i posten her a? Viste at en annen post var re post og skulle finne den tilbake pga at jeg hadde svart her tidligere også finner jeg den ikke i hurtiglenker. Men når jeg da endelig finner den er er mine og en hau med andre svar slettet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.