Oslo: Noen som har verkstedplass/låveplass til leie for hobbymekk

Anbefalte innlegg

Noen i Oslo/Akershus området som har en låve eller garasje å mekke i? og som evt er interresert i å leie bort en liten del eller lignende.

Brenner for å gjøre litt med min egen bil, og evt ha et prosjekt ved siden av.

Men ikke så veldig lett når man bor på aker brygge gitt...

Setter pris på tips..

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ikke så veldig lett når man bor på aker brygge gitt...

Da har du vel råd til å leie ett skikkelig lokale og da:p

Tips er å sette inn annonse i lokalavisa for de aktuelle områdene.

Ett tips til er å henge oppslag på Felleskjøpet, den lokale traktordealeren eller lignende steder hvor bønder henger...

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men hadde håpet noen her inne har en låve hvor det er litt fler som skrur sammen, kjedelig å stå mutters alene sammen med kuer og hesterh hehe.

Litt av morroa er jo faktisk å omgås andre, få litt hjelp og også hjelpe andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært mange som har vært interessert i dette siden jeg ordna verksted, men der er det fullt. Men hva med å organisere dere? Bli en 5-6 stk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er det noen som er interresert i Oslo området så gi nå endelig lyd fra dere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe jeg kunne slengt meg med på! Har nettopp kjøpt ny bil og har lyst til å få mekka og lært litt, bor i bærum selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kunne jeg tenkt meg..Hatt et sted man kan stå inne og skru innimellom..

Skrur ikke så veldig mye, men det er stadig vekk det dukker opp ett eller annet man skulle ha fiksa på..Da er det kjedlig å stå ute i kulda...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi jo 3.... da kan det jo være greit å sette ut noen annonser...

burde vel ikke bli så mye på hver om vi fikser noe...

Men vi burde kanskje bli 2-3 stykker til..

Om vi skal få til noe skikkelig og det ikke er noe verksted fra før så er vi jo avhengig å få tak i noe brukt utstyr.. evt bygge en trebenk og slikt for metallarbeide...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også interessert.. har akkurat kjøpt leilighet i Blærum, så hadde vært fint å funnet noe i nærheten, dersom det er andre som bor her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også svært intressert i å bli med på noe her om det skulle dukke opp et passende lokale i Oslo området

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen kunne kommet frem til hva folk vil ha så kan jeg legge ut div annonser i lokal aviser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi bør vel kanskje finne ut hvor mye vi har anledning til å gå sammen om å betale også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen kunne kommet frem til hva folk vil ha så kan jeg legge ut div annonser i lokal aviser.

Er kanskje litt kresen, men her er ihvertfall mine ønsker:

-Plass til at flere kan stå og skru sammtidig uten at biler/utstyr må flyttes rundt.

-Gjerne plass til at bilen kan stå der over tid så det går ann å gjøre litt med den som gjerne tar litt mere tid en 3 timer.

-Lett å komme til for de av oss som måtte ha biler med minimalt med bakkeklaring

-godt lys og gjerne oppvarmet med tanke på å stå der vinterstid (men det er mulig å ordne på egenhånd i ettertid og ikke et møsst)

Om plassen er god etc. så kan jeg klare å være med med inntil 1000-1500.- i måneden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan hvertfall strekke meg til 1500,- mnd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.