Haster: Spm ang VMAXX gewinde

Anbefalte innlegg

Holder på å montere mitt VMAXX på min Audi A4 1.8t no og lurer på følgende:

 

Skal det følge med noe til settet som skal monteres med fjærbeinslageret fra originaldemper eller skal hele opplegget på dempertårnet (alt tilhørende fjærbeinslageret) brukes fra originaldemper? Noen som har et bilde av VMAXX demperen sammenmontert før den er skrudd på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et spm til:

 

Den løse blå aluringen som er på de bakre demperne... Kor i helvete ska den!?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom an!! Så mange med justerbart understell så MÅ det jo være noen som har NOE!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDA et spm... :rolleye:: klø :

 

Når jeg stiller høyden på demperene mine rasper jo fjæren opp hele den blå aluplaten som jeg skal stille på! I tillegg må man jo være styrkeløfter for å klare å skru dritten oppover!! Ska det være sånn? Fremme ligger jo fjæren på en plastskive, men bak er det jo ingenting!! skjønner faen meg ingenting her... Dette var vanskelige saker... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du skal skru opp mye lønner det seg å bruke fjærklemmer på hovedfjæra. Da kan du rett og slett skru justeringsmutterne med hendene.

 

Foran må styrelagerne flyttes over fra originalfjærbeina, eller du kjøper rett og slett nye. Dette kan være en god investering, ettersom styrelager ikke har den helt lange levetida i kombinasjon med gewinde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.