#1 Skrevet November 4, 2006 Jeg skulle hatt ut dynamoen på passaten min, for å bytte remskiva. Men må man ta av radiatoren for å få fjernet vifta, så man kan ta ut den nederste skruen til dynamoen?? Er det noen som kan gi meg et godt svar på dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2006 Trenger ikke ta ut radiator nei, det er en 8mm unbrako i bakkant på hjulet på vifta under dynamo, løs den og sett vifta inni viftehuset, men husk at du må ha spesial verktøy for å løse reimskiva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2006 Takk for kjapt svar, Tore. Da er det kanskje mulighet i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2006 Et tips til andre som skal gjøre det samme, løsne skruen før du tar av reima. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2006 Et tips til andre som skal gjøre det samme, løsne skruen før du tar av reima. Jepp, selvfølgelig er litt vanskelig å holde igjen: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2006 Jepp, selvfølgelig er litt vanskelig å holde igjen: bh : Du trenger ikke å bekjymre deg. Reima og 1 skrue var ute før jeg ba om hjelp. Hadde ikke klart dette uten deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...