#1 Skrevet November 4, 2006 Hei! Har en S4 c4 som trimmet i tyskland med større turbo.. Vanligvis så lader den rundt 1.3-1.5, i det siste så er dette ytterst sjelden og de gangene det skjer så kan jeg høre at turboen spinner ned etter et par sekunder og ladetrykket legger seg på rundt 1 bar. Utrolig kjedelig å kjøre på 1 bar etter å ha blitt vant til mer... Har forsåvidt tatt walktroughen på å blinke ut feilkoder hos sjmauto men jeg har ikke lampe for check engine funksjonen, er det bare å putte inn pære der? Ellers er jeg ytterst interresert i tips til hva som burde sjekkes. Motoren går fint ellers, drar jevnt på alle trykk og turtall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2006 Hei! Har en S4 c4 som trimmet i tyskland med større turbo.. Vanligvis så lader den rundt 1.3-1.5, i det siste så er dette ytterst sjelden og de gangene det skjer så kan jeg høre at turboen spinner ned etter et par sekunder og ladetrykket legger seg på rundt 1 bar. Utrolig kjedelig å kjøre på 1 bar etter å ha blitt vant til mer... Har forsåvidt tatt walktroughen på å blinke ut feilkoder hos sjmauto men jeg har ikke lampe for check engine funksjonen, er det bare å putte inn pære der? Ellers er jeg ytterst interresert i tips til hva som burde sjekkes. Motoren går fint ellers, drar jevnt på alle trykk og turtall magnetventilen .. også kaldt N75 er kaputski.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2006 Skal teste litt idag, kjørte igår så ladet den fullt igjen. Og det var varmere i lufta enn de andre dagene hvor den krangler.. hmm Får ta å rense den litt, men hvis jeg skulle byttet, er det noe fordel å kjøpe en magnetventil til en annen audi enn s4? Hører jo så mye snakk om N75J ventilen osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2006 på min så løste dette seg med strammere WG fjær. Bestilte N75 ventilen for og se om det løste seg med den. Men i mellomtiden testet jeg med strammere WG fjær, og da ble turbotrykket helt gjevt og fint... Vist du ikke har strammere WG fjær allerede da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...