Anbefalte innlegg

trenger og finne ut hva som er normalt eller ikke..

Har startproblemer og jeg må finne ut om det er styreneheten eller halgiveren som er synderen..

 

og giveren det er snakk opm sitter i forkant på aan motoren ved kamdrevet

pluggen har 3 pinner den ene er gjord de den andre skal ha ca 5V konstant mens den 3 skal variere..

 

Mitt senario er at når jeg drar av pluggen og måler med tenning på eller med motor i gang de får gangene jeg får fyra den opp er 5 v både til og fra styrenheten henholdsvis 4,9V og 4,8V stemmer dette?

når pluggen er tilkoblet og motor går varierer spenningen fra 4,6 til 4,9 (signal fra hal giver eller gjennom alt ettersom)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal funke slik:

1 5v hele tiden

2 er jord

3.skal gi 5v puls

For å teste om den funker kan du sjekke at pulsen kommer når den skal.

er et vindu i reimhjulet, når dette vinduet er ved hallgiveren får du 5v ut på puls pinnen.hvis ikke er det motsatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal funke slik:

1 5v hele tiden

2 er jord

3.skal gi 5v puls

For å teste om den funker kan du sjekke at pulsen kommer når den skal.

er et vindu i reimhjulet, når dette vinduet er ved hallgiveren får du 5v ut på puls pinnen.hvis ikke er det motsatt.

 

 

vet hvordan den skal funke jeg og. men . nor jeg kobler fra giveren er det 5v på begge pinnene konstant. har sjekka ledningsnettet ingen feil der..

så da er det styrenheten som er feilen.. har ny på vei i posten..

har ikke lyst og bytte giveren for mye jobb. på min er pinne 3 jord osv

derfor kunne jeg trengt noen til og sjekke på sin egen aan c4 om det var samma resultat der,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.