#1 Skrevet November 4, 2006 har søkt, men fant ikke denne.. Meget pene VW's http://www.youtube.com/watch?v=JfLmUbKs5HA&mode=related&search= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2006 mye fine biler der da:D Likte passaten og den svarte golfen godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2006 Likte den røde golfen og gull-einseren godt jeg:) var nesten så det var verdt den fartsbota å kjøre forbi ferrarien, men på den annen side var det kanskje han som lo sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2006 Tøff film aaah.. gleder meg til cruising til sommer'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2006 Marius: du er ikke alene får bilen min snart tilbake fra lakkering noen som vet hva den første sangen heter? edit: står på slutten ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...