#1 Skrevet November 5, 2006 Hadde en BMW 325 92`mod. På denne bilen fungerte intervalen slik at hvis viskeren stod på konstant og bilen stanset opp, feks i et lyskryss, så gikk viskeren automatisk over til interval helt til jeg begynte å kjøre. Er dette å få ettermontert på min S6 96 mod?? Hvor kan dette evt. bestilles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2006 Skal ikke si noe om hvorvidt det finnes, men jeg ser mer nytte i å bytte rele til et med justerbart intervall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2006 Skal ikke si noe om hvorvidt det finnes, men jeg ser mer nytte i å bytte rele til et med justerbart intervall. Og et slik relè finner du i Golf III. Det opplegget i BMW er sikkert sammen"koblet" med speedometer eller noe annet som registrerer at bilen går fremover, og dermed ikke direkte kompatibelt med en Audi... Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...