#1 Skrevet November 5, 2006 Lurer på om NBS er blant de billigste på bl.annet denne grillen: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=11285&ASP=2104809&Type=VW&Model=Passat&Year=2001&Back=WA_Katalog+ASP=2104809+Type=VW+Model=Passat+Year=2001+Klasse=11 Skal ha 2000 inkl. mva. Er dette en ok pris eller vet dere om noen røverkjøp andre steder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2006 Lurer på om NBS er blant de billigste på bl.annet denne grillen: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=11285&ASP=2104809&Type=VW&Model=Passat&Year=2001&Back=WA_Katalog+ASP=2104809+Type=VW+Model=Passat+Year=2001+Klasse=11 Skal ha 2000 inkl. mva. Er dette en ok pris eller vet dere om noen røverkjøp andre steder? Hør med Kjell Arne Torhov her på forumet. Veit han har skaffet slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2006 Jeg ga 900 kr for en slik med Kjell Arne Torhov Under halve prisen det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2006 Se der ja. Jeg syns 2000,- virket mye. Og det var eks. frakt sef. Nå forventer ikke jeg det ene eller det andre, men 2000,- er uaktuelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2006 skulle prøve å sende han en pm jeg, men fikk ikke sendt den. Er det noen som vet om han skaffet nedre grillen og kanskje chrom speil også til Passat 3BG Mvh Bjørnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2006 skulle prøve å sende han en pm jeg, men fikk ikke sendt den.Er det noen som vet om han skaffet nedre grillen og kanskje chrom speil også til Passat 3BG Mvh Bjørnar Når du først vurderer å bytte speil gjøre evt slik jeg gjorde, to store speil. Ta en titt på linken hvis det er int. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50179 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2006 skulle prøve å sende han en pm jeg, men fikk ikke sendt den.Er det noen som vet om han skaffet nedre grillen og kanskje chrom speil også til Passat 3BG Mvh Bjørnar Jeg har bestilt grill av han. Ang resten vet jeg ikke. Min PM gikk gjennom da.. sikkert bare prøve igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2006 Jeg har bestilt grill av han. Ang resten vet jeg ikke. Min PM gikk gjennom da.. sikkert bare prøve igjen. innboksen hans er nok full, han må få slettet et bar pm han har fått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2006 Når du først vurderer å bytte speil gjøre evt slik jeg gjorde, to store speil. Ta en titt på linken hvis det er int. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50179 Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å finne chrom speil kapper til de speilene jeg har (Har med blinklys).. Har sett gjennom Passat og Polo tråden din. Sitter her i full beundring over pågangsmot og kvaliteten av det du gjør Får håpe at uflaksen din snur seg og at Poloen snart kan komme seg på veien der den hører hjemme! Lykke til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2006 innboksen hans er nok full, han må få slettet et bar pm han har fått. Okei, får prøve igjen senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2006 Da fikk jeg sendt PM'en. Hadde ikke bindestrek mellom Kjell og Arne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2006 Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å finne chrom speil kapper til de speilene jeg har (Har med blinklys).. Har sett gjennom Passat og Polo tråden din. Sitter her i full beundring over pågangsmot og kvaliteten av det du gjør Får håpe at uflaksen din snur seg og at Poloen snart kan komme seg på veien der den hører hjemme! Lykke til.. Takk for det, vi for håpe jeg endelig for motoren til å holde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...