#1 Skrevet November 5, 2006 Har en kompis med en A6 med 2 soner's klima. Han har fått høre at det skal være mulig å programmere klimaen slik at man kan styre begge sonene med kontrollen til førersiden?? Noen som har kjennskap til dette?? Stemmer det at det er mulig?? Hvordan gjøres denne programmeringen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2006 Ingen som vet noe om dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2006 Ingen som vet noe om dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2006 Ikke blir overrasket om dette står i instruksjonsboka. Veit at broren min gjorde dette på A3'en sin, uten at jeg helt vet hvordan. Og broren min er ikke akkurat noen stor forsker, så det som ikke står i instruksjonsboka, blir heller ikke gjort!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 Ikke blir overrasket om dette står i instruksjonsboka. Veit at broren min gjorde dette på A3'en sin, uten at jeg helt vet hvordan. Og broren min er ikke akkurat noen stor forsker, så det som ikke står i instruksjonsboka, blir heller ikke gjort!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2006 I min A4 kan du overføre temperaturinnstilllingen fra førersiden til passasjersiden ved å holde inne autoknappen på førersiden et par sekunder. Etter dette vil passasjersiden følge innstillingene på førersiden helt til du gjør endringer manuelt på passasjersiden. Var det den funksjonen du var ute etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2006 I min A4 kan du overføre temperaturinnstilllingen fra førersiden til passasjersiden ved å holde inne autoknappen på førersiden et par sekunder. Etter dette vil passasjersiden følge innstillingene på førersiden helt til du gjør endringer manuelt på passasjersiden. Var det den funksjonen du var ute etter? Takk for svaret....ja regner med det var noe slikt kompisen min var ute etter. Skal få han til å teste dette jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...