#1 Skrevet November 5, 2006 Hei.. Har en a4 1.8t, med gåen orginal toppakning. skal skifte den nå, men trenger råd om hvilkentoppakning jeg trenger, eller som egner seg best til mitt bruk?? Det som er gjort med motor: smidd innmat, garret gt28rs turbo, 3" downpipe, 2,5 racekatte + eksos, chip ++ og bilen går på 1,4 i turbotrykk.. Det som skal gjøres: hiddensprut, dyser, bensinpumpe, frontmontere ic... Så orginal toppakning er vel utelukket. Har sikkert glemt noe i farten men... takker på forhand for eventuele svar:D Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2006 Hei.. Har en a4 1.8t, med gåen orginal toppakning. skal skifte den nå, men trenger råd om hvilkentoppakning jeg trenger, eller som egner seg best til mitt bruk?? Det som er gjort med motor: smidd innmat, garret gt28rs turbo, 3" downpipe, 2,5 racekatte + eksos, chip ++ og bilen går på 1,4 i turbotrykk.. Det som skal gjøres: hiddensprut, dyser, bensinpumpe, frontmontere ic... Så orginal toppakning er vel utelukket. Har sikkert glemt noe i farten men... takker på forhand for eventuele svar:D Mvh Kim Tja, eg hadde 365 hk i min a3, med mykje samme oppsettet som deg, og original toppakning funka greit det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2006 Tja, eg hadde 365 hk i min a3, med mykje samme oppsettet som deg,og original toppakning funka greit det... Hmm... ok. kjørte på 1.6 i ladetrykk når den orginale gikk... Må jo finnes noe bedre?? tenkte på opp mot 400 hk i motor ihvertfall (tilslutt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2006 Send PM til Morten Bondø. Han veit sikkert om noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2006 Send PM til Morten Bondø. Han veit sikkert om noe. Prøvd men ikke fått noe svar... Ingen som vet??? Eventuelt hvem som driver med sånt, vurderer skjærkantpakning... noen innvendinger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2006 Prøvd men ikke fått noe svar...Ingen som vet??? Eventuelt hvem som driver med sånt, vurderer skjærkantpakning... noen innvendinger?? Sendt PM til deg, er du i slekt med Alexander Aas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2006 Sendt PM til deg, er du i slekt med Alexander Aas? Takk for det.. Nei er nok ikke det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2006 Ring til Bjørnstad Bil på Fannrem du, der får du nok gode råd Ta kontakt med en som heter Kjell. Var der selv med min a4 nå, helt suveren service ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2006 Ring til Bjørnstad Bil på Fannrem du, der får du nok gode råd Ta kontakt med en som heter Kjell. Var der selv med min a4 nå, helt suveren service ! Hva slags toppakning kjører du med?? Du har jo greit med power under huven.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2006 Org. stål pakning holder vel den...Sikker på at toppen og blokk di er 100% rett, og ikke har slått seg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2006 Tråden kan stenges... Bare å gjøre det for noen som kan:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...