#1 Skrevet November 5, 2006 Hei! Lurte på om det var noen her som hadde noen anbefaliger på hvem som er gode på karosseri i Bergen. Er Møller gode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2006 Jeg har brukt Møller Karosserisenter på flere av mine biler og var veldig fornøyd med resultatet. Sikkert andre firma som er vel så bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2006 Jeg har brukt Møller Karosserisenter på flere av mine biler og var veldig fornøyd med resultatet.Sikkert andre firma som er vel så bra kjetil sin sølv a4 b5 med seidl bredding står der ute i fyllingsdalen no.. var uheldig i ein tunnel i går, kjørte i ein bil bakfra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2006 kjetil sin sølv a4 b5 med seidl bredding står der ute i fyllingsdalen no.. var uheldig i ein tunnel i går, kjørte i ein bil bakfra.... Det var ikke bra! Like kjipt hver gang... Mye skader eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2006 Det var ikke bra! Like kjipt hver gang...Mye skader eller? fanger panser begge radiotorer pluss pluss, veit du om det er nåken i klubben som jobber der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2006 fanger panser begge radiotorer pluss pluss, veit du om det er nåken i klubben som jobber der? Kjedelig! Nope dessverre.. Kjenner ingen som jobber der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2006 fanger panser begge radiotorer pluss pluss, veit du om det er nåken i klubben som jobber der? Kjipt å høre.. hiv ut bilder da Frode.. Satser på det ordner seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=50260&stc=1&d=1162733471 Kjipt å høre.. hiv ut bilder da Frode.. Satser på det ordner seg! her e bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2006 Oj.. i svarte helv... Auda! Satser på at det ordner seg. Helsiken altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2006 Den var lei! bil med hengerfeste ser jeg. men dette går nokk fint å få til igjenn.. koster vel litt men... er utolig irriterende å kræsje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2006 Den var lei! bil med hengerfeste ser jeg. men dette går nokk fint å få til igjenn.. koster vel litt men... er utolig irriterende å kræsje! Meinte med "Frode" frstn?? Ingen frode her! En liten ting til, vw caddy? Er vel pappabilen de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 5, 2006 Meinte med "Frode" frstn?? Ingen frode her! En liten ting til, vw caddy? Er vel pappabilen de? Hehe.. petter ha sladra! caddy e en kjekke pappabil de! elle ka du seie om den saken? påstår du Focus e beire? hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 5, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=50260&stc=1&d=1162733471her e bilde.. Litt av en smell dette ja! Blir spennende å høre hva taksten blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 5, 2006 Litt av en smell dette ja! Blir spennende å høre hva taksten blir Det store spørsmålet er om han skulle fått frakta bilen hjem, er fra Måløy i Sogn og Fjordane, eller om man evt skulle fått ordna alt her!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 5, 2006 Det store spørsmålet er om han skulle fått frakta bilen hjem, er fra Måløy i Sogn og Fjordane, eller om man evt skulle fått ordna alt her!? Dersom han skal bruke forsikringen kan det vel like greit ordnes her.Leiebil er da sikkert inkludert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 5, 2006 Dersom han skal bruke forsikringen kan det vel like greit ordnes her.Leiebil er da sikkert inkludert. 30 dager fri leiebil er inkludert i forsikringen ja. Kjetil reiser hjem til Måløy i dag. Hadde jo vært mer lettvindt for han om bilen ble reparert på mer hjemmlige trakter, men bilen er jo ikke kjørbar pr i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 5, 2006 30 dager fri leiebil er inkludert i forsikringen ja. Kjetil reiser hjem til Måløy i dag. Hadde jo vært mer lettvindt for han om bilen ble reparert på mer hjemmlige trakter, men bilen er jo ikke kjørbar pr i dag Skjønner jeg godt. Men tar vel en 7-8 timer opp der.. Kanskje han får dekket transport hjem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 5, 2006 Skjønner jeg godt. Men tar vel en 7-8 timer opp der.. Kanskje han får dekket transport hjem? Tror man regner fem - fem og en halv time.. Skal sjekke opp det angående transport! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 5, 2006 SHIT!!!! Dette ser ikke bra ut! Dersom bilen allerede står hos Audi i fyllingen ville jeg nok bare levert den inn der. Det er jo flere flinke opprettere her i By`n men her må han jo også skaffe iallefall ny front og skjerm fra Seidl. Jeg ville fått rettet opp skader på fronten og bytte ødelagte deler. Så ville jeg fått bilen hjem og bestilt ny skjerm og front dersom det kun er dette som er ødelagt og byttet dette selv, da jeg regner med at han ikke får dekket stylingen på forsikringen. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 5, 2006 SHIT!!!! Dette ser ikke bra ut! Dersom bilen allerede står hos Audi i fyllingen ville jeg nok bare levert den inn der. Det er jo flere flinke opprettere her i By`n men her må han jo også skaffe iallefall ny front og skjerm fra Seidl. Jeg ville fått rettet opp skader på fronten og bytte ødelagte deler. Så ville jeg fått bilen hjem og bestilt ny skjerm og front dersom det kun er dette som er ødelagt og byttet dette selv, da jeg regner med at han ikke får dekket stylingen på forsikringen. TThomaz Tror det heller i den retningen ja.. Vet du om det er noen klubbmedlemmer som jobber på Møller i Fyllingsdalen.. Er litt bekymret for at det skal bli plukket deler av bilen når den står som den gjør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 5, 2006 Kjenner desverre ingen som jobber der opp, men det kan være at noen av dem andre som jobber hos Møller her i lokallaget leser dette og kommer med en kommentar. Kunne jo seff satt bilen her hos meg, men den var ikke kjørbar nå eller?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 5, 2006 Kjenner desverre ingen som jobber der opp, men det kan være at noen av dem andre som jobber hos Møller her i lokallaget leser dette og kommer med en kommentar. Kunne jo seff satt bilen her hos meg, men den var ikke kjørbar nå eller?? TThomaz Er ikke kjørbar nei, men tanken var god! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 5, 2006 Kjenner desverre ingen som jobber der opp, men det kan være at noen av dem andre som jobber hos Møller her i lokallaget leser dette og kommer med en kommentar. Kunne jo seff satt bilen her hos meg, men den var ikke kjørbar nå eller?? TThomaz hei nei den er nok ikkje kjørbar. er hull i begge raditorer.. det beste for meg hadde nok vore best å få den til eit verksted i nærheten av der eg bur.. da eg har vesta bilextra forsikring.. da har eg 50 tusen i tilleggs forsikring.. da får eg nok dekka stylinga. reiser heim til måløy no eg med saab leigebil. den har stått utenfor møller siden i går.. får håpe dei tar den innenfor porten i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 5, 2006 hei nei den er nok ikkje kjørbar. er hull i begge raditorer.. det beste for meg hadde nok vore best å få den til eit verksted i nærheten av der eg bur.. da eg har vesta bilextra forsikring.. da har eg 50 tusen i tilleggs forsikring.. da får eg nok dekka stylinga. reiser heim til måløy no eg med saab leigebil. den har stått utenfor møller siden i går.. får håpe dei tar den innenfor porten i morgen.. Det stemmer at stylinga da er dekket! Jeg ville bare fått den reparert der oxo.. Kjørte forbi bilen din i sted.. Ikke et vakkert syn nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 5, 2006 Det stemmer at stylinga da er dekket! Jeg ville bare fått den reparert der oxo..Kjørte forbi bilen din i sted.. Ikke et vakkert syn nei. får bare håpe at folk klare å holde fingrane vekke.. har heldigvis bilde av korleis den såg ut i både motorrom og utvendig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...