Anbefalte innlegg

Hadde vert litt skeptisk når mekanikerene skal teste om intercooleren kjøler som den skal på testtur;) hehe

har bilde av km stand på bilen når den var satt inn dr så skal nok legge merke til om bilen har vore masse i bruk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tid for ny update her.. bilen er enda ikke ferdi. mangler front og ic.. men har fått beskjed om at ic er sendt og front blei pakket for sending torsdag kveld hos quality.. bilen er montert ihop framme med nye deler i følge bildene eg har sett av den og den skal og vere varmkjørt og skjermane er reparert og klar til lakking..

PB300339Medium.jpg

PB300338Medium.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går iallefall fremover.....

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PB300338Medium.jpg

 

De var heldige med lakkering av skjermen iallefall.. nesten ikke fargeforskjell å lakken kokte jo bare bittelitt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De var heldige med lakkering av skjermen iallefall.. nesten ikke fargeforskjell å lakken kokte jo bare bittelitt! :D

ja vakje so gale ditta:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med møller i dag. ic og front var kommet i posten. blei hentet i morgen.. så spørs det om passform og finish på fronten er bra.. håper på helga eg no. men tør ikkje håpe for masse enda.. veit mer i morgen.. da dei har sett på fronten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med møller i dag. ic og front var kommet i posten. blei hentet i morgen.. så spørs det om passform og finish på fronten er bra.. håper på helga eg no. men tør ikkje håpe for masse enda.. veit mer i morgen.. da dei har sett på fronten..

 

Noe framgang? Var passform og finish på fronten bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i morgen skal eg ringe.. får da svar om eg kan hente den onsdag.. eg krysser fingrene for at den e klar no.. tok litt lenger tid enn eg trudde ditta her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i morgen skal eg ringe.. får da svar om eg kan hente den onsdag.. eg krysser fingrene for at den e klar no.. tok litt lenger tid enn eg trudde ditta her..

 

Jupp.. Men tar vel kanskje litt ekstra tid siden pga styling etc. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får gi en beskjed da slik at vi kan møtes og se på bilen!!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei ikkje ferdig til onsdag heller. mangler nåken slanger.. håper på fredag eg no..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fredag blir de henting av bil:) mn ikkje heilt ferdig da. mn gidde ikkje vente lenger på den..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dei har ikkje fått tak i intercooler som passer enda så det skal dei få tak i hos ts racing no.. men dei hadde ikkje inne.. so eg tar bilen heim eg da og skifter den sjøl..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får gi en beskjed da slik at vi kan møtes og se på bilen!!!

 

TThomaz

kan gi ein lyd eg viss eg huska på det når eg e der nede..:) er vel på jobb på dagtid du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber seint nå i Jula så da kan det være at det kræsjer men bare send en SMS du så ser vi hvor i verden jeg er. TThomaz 92057720

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber seint nå i Jula så da kan det være at det kræsjer men bare send en SMS du så ser vi hvor i verden jeg er. TThomaz 92057720

 

TThomaz

 

sender deg ei mld eg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var bilen henta.. akkurat no er eg litt irritert.. er komt halvveis heim no.. ein slange mellom turbo og ic hoppet av:( må få tak i noen klemmer som er bedre enn de jalla greiene møller har montert på.. ubrukelige klemmer. off. litt irritert da den datt av ja.. heldig vis var de trafikk der slik at eg fekk låne litt verktøy slik at eg fekk til bilen slik at den er provisorisk kjørbar.. blir nok slange klemme med unbruko skruer på nå.. dei tåler no hvertfall litt veit eg fra der eg jobber. men ellers so ser no bilen bra ut den..venter på ny ic da.. men den kommer nok ein gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.