Anbefalte innlegg

får bare håpe at folk klare å holde fingrane vekke.. har heldigvis bilde av korleis den såg ut i både motorrom og utvendig..

 

Bilen står nok trygt der borte.. Du får holde oss oppdatert hva taksten blir..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får satse på at dei ringer meg.. da eg ikkje har nåke nummer til verkstedet. la bare ved ein lapp med tlf nr mitt ilag med nøkkelen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plutselig var min smell på torsdag bare barnemat .. Forferdelig leit for deg kjetil.. føler virkelig med deg!!!

 

du kan jo sjekke hos Eidsvåg karosseri? veldig trivelige og flinke folk som jobber der og prisene er vel kanskje akseptable også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med møller i dag tidli kl ni .da var dei begynt å demontere den. skulle få den taksert etterkvart.. det er alt eg veit til no.. håper det ikkje tar så lang tid dette her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med møller i dag tidli kl ni .da var dei begynt å demontere den. skulle få den taksert etterkvart.. det er alt eg veit til no.. håper det ikkje tar så lang tid dette her..

 

Okey.. Bra det da...

Det har gått ganske kjapt når jeg har hatt min bil der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da fekk eg taksten i dag.. vart nåken kr det gitt.. 60 store.. og de skal brukes 15 arbeidsdager på bilen.. alt var bestilt fekk eg beskjed om:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAJA men har møller bestilt deler fra Seidl da?? Trodde ikke det var mulig jeg? men det blir iallefall bra ut det ordner seg K!! Du får holde oss oppdatert på hvordan det går videre.

 

PS: Hva må du ut med for dette da?? Må jo ikke svare hvis du ikke vil.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAJA men har møller bestilt deler fra Seidl da?? Trodde ikke det var mulig jeg? men det blir iallefall bra ut det ordner seg K!! Du får holde oss oppdatert på hvordan det går videre.

 

PS: Hva må du ut med for dette da?? Må jo ikke svare hvis du ikke vil.

 

TThomaz

nei eg har gjort sånn at møller har tatt kontakt med kjartan for bestilling av styling.. har egenandel på 4 k på bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei eg har gjort sånn at møller har tatt kontakt med kjartan for bestilling av styling.. har egenandel på 4 k på bilen..

 

Litt av en takst, men dette var jo gode nyheter.. Ordner seg med Vesta vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde aldri latt Møller fått fingrene i bilen min om jeg hadde smelt.

Etter jeg hadde den sølvfargete S3'en min der oppe for å fikse en liten galvaslipp nederst på førerdøren, og så kvaliteten på arbeidet så hadde det blitt over mitt lik.

Da de endelig klarte å levere et arbeid som til nød gikk ann hadde de hatt bilen der oppe 7 ganger 14 dager, og døren som skulle lakkes ble til hele bilen minus panser og frontfanger.

De er rett og slett elendige der oppe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde aldri latt Møller fått fingrene i bilen min om jeg hadde smelt

 

 

No står no bilen der så vil no tiden vise ka resultatet vert til slutt..

fekk nåken bilde i går.den står ute.. der hadde dei skrudd av front fanger. alu bjelke og lykter.. ser på bildet at intercooler har fått seg ein trykk på opp sida så da håper eg at den blir skiftet og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt av en smell ja! Hørt noe mer angående hvor lang tid det tar?

Er vel kanskje noe leveringstid på stylingen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan svare for kjetil eg da.. skulle ta omtrent 15 arbeidsdager!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan svare for kjetil eg da.. skulle ta omtrent 15 arbeidsdager!

 

Okey.. Høres bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med møller i går. dei skal begynne på den når dei får inn deler.. får ny intercooler og. så da er de vel alt untatt lykter som blir skiftet ser det ut til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med møller i går. dei skal begynne på den når dei får inn deler.. får ny intercooler og. så da er de vel alt untatt lykter som blir skiftet ser det ut til..

 

Var ikke den ene lykten ødelagt også da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke den ene lykten ødelagt også da?

skulle reparere festet på den sa dei.. tiden vil vise om det blir skikkelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kunne ha reist ut i fyllingsdalen i helga og sett om dei var begynt på bilen?:) og evnt lagt inn bilde av det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kunne ha reist ut i fyllingsdalen i helga og sett om dei var begynt på bilen?:) og evnt lagt inn bilde av det?

 

Jeg bor ikke langt unna, kan gjerne stikke bortom,

men får ikke mulighet før mandag dersom ingen kan før. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

liten update her da.. fekk bilde av bilen forrige fredag.. da hadde dei akkurat tatt den inn. skulle begynne på den mandag. snakket med møller på tirsdag og fekk da beskjed om at dei holdt på med bilen. men manglet 4 ting. bla eit reimhjul. intercooler var visst komt. håpet mitt er at den blir ferdig til neste helg. men dt vil tiden vise..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

liten update her da.. fekk bilde av bilen forrige fredag.. da hadde dei akkurat tatt den inn. skulle begynne på den mandag. snakket med møller på tirsdag og fekk da beskjed om at dei holdt på med bilen. men manglet 4 ting. bla eit reimhjul. intercooler var visst komt. håpet mitt er at den blir ferdig til neste helg. men dt vil tiden vise..:)

 

Bra de er i gang. Har ikke fått kjørt innom for å ta bilde enda, men

dersom den fortsatt står ute kan jeg ta en tur bortom en dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette den bilen som gikk i Bergen før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert litt skeptisk når mekanikerene skal teste om intercooleren kjøler som den skal på testtur;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette den bilen som gikk i Bergen før?

nei dette er ikkje den. i følge han som kjørte naf bilen når bilen blei henta så jobba han som hadde den som er heilt lik i abb bygget rett ved sia av møller skadesenter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.